hirdetés
2018. június. 21., csütörtök - Alajos, Leila.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 276
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

„A bizalom magától értetődő érzelem” – márkák és átláthatóság.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

Az áruházlánc a Siófoki üzleteit is tehermentesíti.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-27

Új technológiák, okos megoldások az FMCG TOP 2018 konferencia második napján.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

Megállapodott az EU Mexikóval, Japánnal és Szingapúrral. Hazai termékek is profitálhatnak. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-20

Megnézzük, hogy a megvásárolni kívánt márka, hogy viszonyul a fenntarthatósághoz.  

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

A Rama Jótékonysági Receptműhely gyerekekkel együtt ünnepli a költészet napját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.