hirdetés
2018. szeptember. 26., szerda - Jusztina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 292
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-25

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-21

Egészség és wellness volt az egyik fő témája a Globális FMCG csúcskonferenciának.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-19

A Shell adatai szeint az elkötelezett vásárlók kilencszer többet költenek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-09-17

A kongresszus optimális keretet fog biztosítani az ágazati szereplők közötti tapasztalatcserére.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Egyértelműbb ÁFA szabályokra hívja fel a figyelmet a Deloitte az utalványokkal kapcsolatban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A tartós meleg miatt idén két-három héttel korábban érik a gyümölcs.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-30

Egyre több ember keres olyan élelmiszereket, melyek fizikai és érzelmi előnyöket is nyújtanak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Szeptemberben 42 hektáron rendezi meg a NAK és a MEGFOSZ.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Az állatartásban való kevesebb antibiotikum használatát célozza a Dr. Bata új kutatása.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

A  vállalat évi 530 ezer tonna kukoricát dolgoz fel, 230.000 tonna izocukrot állít elő.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.