hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 258
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Egyik rangos elismerés után a másikat kapták a COOP Gazdasági Csoportjának dolgozói a Kereskedelem Napján.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Az új nemzetközi drogerista képzést októberben 70 dm-es munkatárs végezte el.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-07

A magyar kiskereskedelmi forgalom növekedése várhatóan szeptemberben is meghaladta az unió átlagát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A Fiatal Családosok Klubja nehezményezi, hogy már a halottak napján elözönlik a boltokat a csoki mikulások.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A szupermodern kutatóintézet az otthona az Élelmiszervizsgálati Közlemények szaklapnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-10

Október második keddje a magánvállalkozások nemzetközi ünnepe, amihez a METRO áruházi akciókkal csatlakozott.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Szárnyal az egészséges és a „mentes” termékek piaca.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Tavaly több mint 10 milliárd euró volt a külkereskedelmi mérleg aktívuma.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.