hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 368
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

Már hatályosak a NAK és a MAGOSZ által kezdeményezett, a földforgalmat érintő törvénymódosítások.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-07

A január 20-ig tart az online szavazás.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-01-02

Harminchárom kukorica hibrid vett részt a GOSZ-VSZT-NAK fajtakísérletében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A kertészeti szakma és annak termékei egyre jobban felértékelődnek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-28

Az Év Agrárembere: a döntősök a vidék erejét is képviselik!

#6
Élelmiszer Online
2018-11-08

Ötezer családnak segített idén az Élelmiszerlavina program.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Több európai uniós tagállam zöldség-gyümölcs szakmaközi szervezete érdekvédő szövetséget hozna létre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-11

Oroszország hazánk egyik legfontosabb stratégiai partnere a mezőgazdaság területén.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A NAV és a Nébih  együtt próbálta felmérni a személyi forgalommal járó növényegészségügyi kockázatokat.

#10
Élelmiszer Online
2018-10-08

November 15-ig lehet pályázni a Borászok Borásza Ösztöndíjért!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.