hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 363
#1
Élelmiszer Online
2018-11-08

Ötezer családnak segített idén az Élelmiszerlavina program.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Több európai uniós tagállam zöldség-gyümölcs szakmaközi szervezete érdekvédő szövetséget hozna létre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-11

Oroszország hazánk egyik legfontosabb stratégiai partnere a mezőgazdaság területén.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A NAV és a Nébih  együtt próbálta felmérni a személyi forgalommal járó növényegészségügyi kockázatokat.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-08

November 15-ig lehet pályázni a Borászok Borásza Ösztöndíjért!

#6
Élelmiszer Online
2018-09-28

Európa kedvező geotermikus potenciállal rendelkező régiói közé tartozik Magyarország.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-26

Összesen 46 őszi búza fajtát vizsgáltak a szakemberek a posztregisztrációs fajtakísérletében.

#8
Élelmiszer Online
2018-09-15

Modern gináziumi tankertet adott át  az agrárminiszter és a Syngenta Magyarország.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

A szektor fennmaradása és gyarapodása nélkül nincs biztonságos hazai élelmiszerellátás.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-28

Közös napraforgó és szója fajtabemutató rendezvényt tartott a NAK és a Nébih.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.