hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 155
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az AM 500 milliárd forintos pályázati alapot hozhat létre az ágazati szereplők számára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

Exkluzív interjú Csoknyainé Horváth Gertruddal és Görgey Andrással, a dm ügyvezetőivel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

A megfelelő informatikai rendszer alkalmazásával a kettős adatkezelés teljes mértékben elkerülhető.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-25

A magyar fogyasztók többségében bizalmatlanságot kelt az adalékanyagok hivatalos neve.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Új módszertant dolgoztak ki az uniós élelmiszerek kettős minőségének vizsgálatához.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Több új üzeltet is terveznek nyitni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A Közgyűlés célja, hogy a tagországok megvitassák a logisztikai és IT megoldásokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-13

Fogyasztóvédelem: a Bizottság megerősíti az uniós fogyasztói jogokat és azok érvényesítését.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-01

Közel százmilliárdos adózott eredménnyel zárták az esztendőt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.