hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 40
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

#2
Élelmiszer Online
2017-09-29

Jakab István: elfogadhatatlan az élelmiszerek kettős minősége.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

Az EB útmutatót készített a tisztességtelen gyártói magatartás hatékonyabb tagállami kezelése érdekében.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-26

Az Európai Bizottság segítséget nyújt az élelmiszerek minőségének biztosítására.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-13

Juncker: elfogadhatatlan az élelmiszerek EU-n belüli eltérő minősége.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Az Európai Bizottság egymillió eurót különíthet el a célra.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-01

Horvátországban a vizsgált élelmiszerek fele gyengébb minőségű, mint Nyugat-Európában.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-29

Az Európai Bizottság támogatja az élelmiszerek átvizsgálását úgy összetétel, mint kettős minőség szerint.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-08

Az Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége állásfoglalása a „kettős mércéről”.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-27

A román hatóságok 29 megvizsgált élelmiszer közül 9 esetében találtak összetételbeli eltérést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.