hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 108
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Új módszertant dolgoztak ki az uniós élelmiszerek kettős minőségének vizsgálatához.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A meleg tavasz kissé megbolondította a mezőgazdaságot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A Közgyűlés célja, hogy a tagországok megvitassák a logisztikai és IT megoldásokat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-13

Fogyasztóvédelem: a Bizottság megerősíti az uniós fogyasztói jogokat és azok érvényesítését.

#5
Élelmiszer Online
2018-02-20

Többet termelni kevesebb ráfordítással, ez a kihívás áll az európai és a magyar agrárgazdaság előtt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-02

Májusban kampányt indít az EU a kettős élelmiszer-minőség kivizsgálására.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A leszüretelt aszúszemek mennyisége átlagosnak tekinthető.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Az élelmiszerlánc csúcsán álló szereplők gyakran használják erőfölényüket piaci előnyszerzésre.(Frissített)

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-07

A mérföldkőnek számító BIOEAST együttműködés továbbviteléről szóló megállapodást írták alá.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

A kelet-európai állam agrárminiszterével folytatott eszmecseréjén a termékek kettős minősége is szóba került.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.