hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 84
#1
Élelmiszer Online
2017-08-16

Megugrott a gyümölcsök, a sertéshús ára, és mintegy másfélszeresére drágult a vaj, tejszín.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

Két hónapos vizsgálatai során sok termékpárnál tapasztalt összetételbeli vagy érzékszervi eltérést a NÉBIH.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-08

Az Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége állásfoglalása a „kettős mércéről”.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-27

A román hatóságok 29 megvizsgált élelmiszer közül 9 esetében találtak összetételbeli eltérést.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-26

A citrus, fenyő, áfonya, feketeribizli, zöld levél és kerti gyümölcsök aromái fedezhetőek fel benne.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

Az egyik cél a boltokban a gyengébb minőségű élelmiszerek visszaszorítása.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-19

Agrártanács: ne legyen silányabb az élelmiszerek minősége Kelet-Európában!

#8
Élelmiszer Online
2017-07-18

A cseh agrárminiszter szerint az EU már elismeri az élelmiszerek kettős minőségét.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-03

Leginkább az édesipari termékek esetében számoltak be jelentős eltérésekről.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

A miniszter szerint a magyar és a cseh agrártárca is elkötelezett a vásárlók és a gazdálkodók érdekében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.