hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1114
#1
Élelmiszer Online
2019-01-16

A lisztkukac-burger és selyemhernyó-snack már a "spájzban" vannak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

Önjáró minipiac ötvözi a két típust.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

A technológiai kiállításon prezentált, hordozható gép óránként tíz kenyeret tud teljesen egyedül előállítani.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Idén is megtartja közös élelmiszergyűjtő akcióját a SPAR és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

A hírt a Nemzeti Kisállat Kiállításon az agrárminiszter jelentette be.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-04

A bolti eladás növelésében mind nagyobb szerepet játszik a digitális technológia.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-02

Idén az Agrármarketing Centrum (AMC) összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Sajtótájékoztatót tartottak a halfogyasztásösztönző promóció szervezői.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-26

A GVH megállapította, hogy az Ügyfél Vélemény Vizsgálati Központ Kft. tisztességtelen gyakorlatot folytatott.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-20

Szeretnének, de nem mernek vállakozni a 18-35 év közöttiek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.