hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 203
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A Nébih irányításával az illetékes megyei kormányhivatalok felmérik az aranyszínű sárgaság jelenlétét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Összegzésében a 2017-es hazai és külföldi trendeket egyaránt górcső alá vette az AKI.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

A hivatal szakemberei 14 termék mikotoxin, penész és növényvédőszer-maradék vizsgálatát végezték el.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-30

Brandet épít a Napra Forgó Kft.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Valószínűleg Apollo is szerepet játszott a dologban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-01

A külföldi cégek adóelkerülése miatt tervez szigorítást a német kormány.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

A vártnál kisebb lett az euróövezet külkereskedelmi többlete májusban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Az italokon végrehajtott szakmai ellenőrzés tulajdonképpen történelmi eredménnyel zárult.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Sikértartalom tekintetében megnyugtató eredménnyel zárult az ellenőrzés.

#10
Élelmiszer Online
2018-06-08

2021 után gyökeresen átalakulnak a biotermelés feltételei - a cél a fogyasztói bizalom erősítése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.