hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 190
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A Falatozz.hu utánajárt, hogy a nemzetközi sajtó milyen gasztronómiai trendhullámokat jósol 2018-ra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-05

A szervezet rendkívül magasnak találja a zöldségeket és a gyümölcsöket sújtó általános forgalmi adót.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-01

A mikotoxinok mennyisége minden termékben a kimutatási határ alatt volt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

Úgy látszik, a szürrealizmust nem mindig könnyű elválasztani a tudománytól.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-22

Egyszerűsített adózást, az adminisztratív terhek könnyítését kérik a kormánytól.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Módosult a szőlőfeldolgozás és a borkészítés során keletkező melléktermékekkel kapcsolatos rendelet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-02

Brazília valutájának gyengülése és az uniós és orosz cukorrépa termés miatt olcsóbb a cukor.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

A kicsi eszköz által útra bocsátott adatokról egy komputeren keresztül értesülhet a mindenkori felhasználó.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Az élelmiszeripari innovációk tudományos háttértámogatása is a feladatai közé tartozik majd.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.