hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 196
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Az italokon végrehajtott szakmai ellenőrzés tulajdonképpen történelmi eredménnyel zárult.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Sikértartalom tekintetében megnyugtató eredménnyel zárult az ellenőrzés.

#3
Élelmiszer Online
2018-06-08

2021 után gyökeresen átalakulnak a biotermelés feltételei - a cél a fogyasztói bizalom erősítése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

Világszinten köszönésben egyenesen dobogósok.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-09

Az idén ötödik alkalommal rendezi meg a Baromfi Termék Tanács (BTT) a Baromfi Világnapot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

Csak jelölési hibákat talált a Nébih a laktózmentes tejfölök vizsgálatánál.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A Falatozz.hu utánajárt, hogy a nemzetközi sajtó milyen gasztronómiai trendhullámokat jósol 2018-ra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-05

A szervezet rendkívül magasnak találja a zöldségeket és a gyümölcsöket sújtó általános forgalmi adót.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-01

A mikotoxinok mennyisége minden termékben a kimutatási határ alatt volt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

Úgy látszik, a szürrealizmust nem mindig könnyű elválasztani a tudománytól.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.