hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 238
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Nagy István mezőgazdasági miniszter stratégiai fontosságúnak tartja a hazai feldolgozóipar fejlesztését.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-01-02

Az anyaország erősödhet, ha a külhoni magyar vállalkozások is megjelennek a magyar piaci folyamatokban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

A nyár végi megtorpanást követően decemberben ismét növekedett a mutató.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Az élelmiszer-higiénia és az élelmiszer-biztonság lesz a soron következő találkozó központi témája.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A KAP-ra különösen nagy figyelmet fordítottak az Agrárszektor Konferencia első napján.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

A munkaerőhiány talán most megváltoztathatja a helyzetet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Kizárólag cégkapun keresztül intézhetik adóügyeiket a NAV-nál jövőre a vállalkozások. 

#8
Élelmiszer Online
2018-10-26

Francia példákkal ismerkedtek juhtejet és kecsketejet termelő, feldolgozó kamarai tagok.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Két magyar vállalkozás is szerepel a Deloitte Technology Fast 50 listán.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az automaták elavulásig működhetnek, ezáltal biztosítva további üzemeltethetőségüket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.