hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 232
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

A munkaerőhiány talán most megváltoztathatja a helyzetet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Kizárólag cégkapun keresztül intézhetik adóügyeiket a NAV-nál jövőre a vállalkozások. 

#3
Élelmiszer Online
2018-10-26

Francia példákkal ismerkedtek juhtejet és kecsketejet termelő, feldolgozó kamarai tagok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Két magyar vállalkozás is szerepel a Deloitte Technology Fast 50 listán.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az automaták elavulásig működhetnek, ezáltal biztosítva további üzemeltethetőségüket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Azért a kis- és közepes vállalkozások sem dőlhetnek hátra.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Magyar felelőse lett a KKV témának az OECD-ben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-25

Mától él az EU általános adatvédelmi rendelete - nálunk enyhébb szigort tervez a hatóság.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-20

Egyre inkább megkerülhetetlen a robotika a feldolgozóiparban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.