hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 102
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Az akció keretében az Auchan, METRO és Tesco üzletláncok biztosítják a helyszínt 200 áruházban.

#2
Élelmiszer Online
2017-11-14

A MOSZ idén is nyílt pályázatot hirdet Az Év Menedzsere 2017, és Az Év Fiatal Menedzsere 2017 cím elnyerésére.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

„Hozzunk ki többet kedvenc sajtunkból!" névvel indult el a sorozat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A HPS készítette a vr-aktivitást.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-18

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Wossala Rozina énekel, Hajas László szakácskodik, Bártfalvi Sándor hajat vág. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Online és mozikban lesznek láthatók a kisfilmek.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-29

Szokatlan helyszíneken feltűnő haszonállatok, csodálkozó emberek – néhány jelenet az idei, 78. OMÉK-reklámfilmből.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

A Finlandia új reklámfilmje meditatív és hipnotikus.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Hogyan filmezné le a húsgombócos spagetti elkészítését Quentin Tarantino? Ételvideók világhírű rendezők perspektívájából.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.