hirdetés
2018. február. 24., szombat - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 109
#1
Élelmiszer Online
2018-01-29

Amelyből kiderül, hogy Puskás Petit évek óta Kiss Virág bikinimodell mozgatja. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Dolgozókon és influencereken keresztül.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Megalapozatlan hiedelmek lengik körül például az aszpartámot is.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

Több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag elkészítését teszi lehetővé.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Programok és magánszemélyek egyaránt részesülhettek elismerésekben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A tavalyi karácsonyi kisfilmben Zwack Sándor is felbukkant egy cameoszerepben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

A barna cukor nem egészségesebb, mint a fehér?

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Az akció keretében az Auchan, METRO és Tesco üzletláncok biztosítják a helyszínt 200 áruházban.

#9
Élelmiszer Online
2017-11-14

A MOSZ idén is nyílt pályázatot hirdet Az Év Menedzsere 2017, és Az Év Fiatal Menedzsere 2017 cím elnyerésére.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

„Hozzunk ki többet kedvenc sajtunkból!" névvel indult el a sorozat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.