hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 98
#1
Élelmiszer Online
2017-09-18

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Wossala Rozina énekel, Hajas László szakácskodik, Bártfalvi Sándor hajat vág. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Online és mozikban lesznek láthatók a kisfilmek.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-29

Szokatlan helyszíneken feltűnő haszonállatok, csodálkozó emberek – néhány jelenet az idei, 78. OMÉK-reklámfilmből.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

A Finlandia új reklámfilmje meditatív és hipnotikus.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Hogyan filmezné le a húsgombócos spagetti elkészítését Quentin Tarantino? Ételvideók világhírű rendezők perspektívájából.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Az FM a külföldieket is meg szeretné ismertetni Magyarország legbecsesebb értékeivel.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-14

Gazda projekt: libás és dinnyés gazda rendhagyó csereüzlete egy berlini képzőművésszel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-28

A dezodorreklám nagydíjat ért a Cannes Lions fesztiválon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-30

Az EAThink2015 projekt keretében a nyertes alkotás nemzetközi szinten is kipróbálhatja magát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.