hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 111
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Folytatódik a HEINEKEN műanyagmentes poharakat népszerűsítő kampánya.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

Újabb mérföldkő a Dreher Minőségi Csapolt Sör Programban.

#3
Élelmiszer Online
2018-01-29

Amelyből kiderül, hogy Puskás Petit évek óta Kiss Virág bikinimodell mozgatja. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Dolgozókon és influencereken keresztül.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Megalapozatlan hiedelmek lengik körül például az aszpartámot is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

Több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag elkészítését teszi lehetővé.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Programok és magánszemélyek egyaránt részesülhettek elismerésekben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A tavalyi karácsonyi kisfilmben Zwack Sándor is felbukkant egy cameoszerepben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

A barna cukor nem egészségesebb, mint a fehér?

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Az akció keretében az Auchan, METRO és Tesco üzletláncok biztosítják a helyszínt 200 áruházban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.