hirdetés
2017. november. 23., csütörtök - Kelemen, Klementina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1226
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben mért forgalom jobban nőtt, mint először hitték.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#3
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

2017 harmadik negyedévében a magyarországi kiskereskedelem forgalma 5,3 százalékkal nőtt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Az új nemzetközi drogerista képzést októberben 70 dm-es munkatárs végezte el.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

A dohányboltok üzemeltetőin kívül beszállítók, szabályozók és egyéb érintettek is részt vettek a találkozón.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-07

A magyar kiskereskedelmi forgalom növekedése várhatóan szeptemberben is meghaladta az unió átlagát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Az élelmiszerek online forgalma fél évtizeden belül a hagyományos bolti eladások fölé kerekedhet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Az üzletekben bevezetendő gépek állítólag nem fogják elvenni az alkalmazottak munkáját.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A 2016/17-es gazdasági évben a magyarországi piacon összesen 302 millió eurós forgalmat ért el a drogéria.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.