hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1206
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

A dolgozók leterheltek a munkaerőhiány miatt.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-13

A Coop csoport működése 700 magyar kis- és középvállalkozás biztos megélhetését jelenti.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Az összes nagyobb áruházláz növekedést jósol az értékesítési csatornának.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Az előző év azonos időszakához képest júliusban 4,1 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Állítólag a munkavállalók védelmére és a fogyasztók érdekeire fog fókuszálni.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-31

Öldöklő árversenytől és a kiskereskedelem gyökeres átalakulásától tartanak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A diszkontok és a drogériák húzták a piacot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Júniusban 5,2 százalékos volt a bővülés. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-21

A kistermelők és kiskereskedők bonyolult viszonyait áttekintő cikk eredetileg a Kreatív nyári, gasztro tematikájú lapszámában jelent meg.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.