hirdetés
2017. július. 23., vasárnap - Lenke.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1186
#1
Élelmiszer Online
2017-07-19

A munkáltatók szerint nem lehet egységes, mindenkinek jó megoldást találni az elvándorlásra.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-18

„Prémium- és innovatív termékek határozzák meg a kereskedelmi márkás termékek növekedését a következő években” – közli honlapján a Saját Márkás Termékek Szövetsége (PLMA) az általa Amszterdamban rendezett vásár fő üzeneteként.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-14

A meglévő 5 mellé további 6 hot dog-fajta érkezik júliusban a mintegy 50 MOL-töltőállomáson megtalálható Fresh Cornerekbe.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Új szakaszba lépett a kiskereskedelmi vállalatok korlátozása miatti uniós jogsértési eljárás

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

A KDFSZ aláírásgyűjtésbe kezdett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Az előrehozott bérfejlesztésen kívül a cég július 6-tól egészségmegőrző edukációs programot indított. /Frissített/

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-07-05

Az elemzők a következő hónapokban is erős vásárlási kedvre, növekvő fogyasztásra számítanak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-21

A tejtermékek iránt is felpörög a kereslet.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-20

A zsűri közel hatvan szempont alapján értékelte a pályázók felelős munkaadói gyakorlatát.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-16

A magyarországi kiskereskedelem forgalma értékben 2,8 százalékkal nőtt 2016-ban az előző évhez képest a Nielsen által mért élelmiszer- és vegyiáru-piacon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.