hirdetés
2018. november. 12., hétfő - Jónás, Renátó.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2515
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

Exkluzív interjú Csoknyainé Horváth Gertruddal és Görgey Andrással, a dm ügyvezetőivel.

#2
Élelmiszer Online
2018-11-08

A kormány intézkedéseivel kiemelten támogatja a hazai élelmiszerek piacra jutását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-08

A kiskereskedelemben nem száraz a november: most meglódul, decemberben pedig tetőzik az égetett szeszek forgalma.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-08

A Tudatos Vásárlók Egyesülete a lengyel, cseh és szlovák partnereivel regionális Fairtrade projektet indított.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

Az Atmedia az FMCG- és az OTC-piac uán a kiskerláncok tévés hirdetési hatékonyságát is lekutatta.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Szeptemberben 4,4 százalékkal nőtt a forgalma.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Lehet, hogy az ország piaca kezd telítetté válni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Szívesen megadják az árát - a kényelem lett a legfőbb érték.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

Az első kilenc hónapban összességében a teljes ásványvízpiac is bővült.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

2019-ben a lakossági fogyasztás bővülése vélhetően alábbhagy.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.