hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2492
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben a forgalom 1,9 százalékkal nőtt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

3000 automatizált kiskereskedelmi üzletet nyithat az elkövetkező években.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A Tescót el kezdte nyugtalanítani a zavartalan nagy-britanniai előretörésük.

#4
Élelmiszer Online
2018-09-06

Kresz Magdolna lett a Coca-Cola Magyarország új kereskedelmi vezetője.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Látványos a visegrádi országok növekedésének lassulása.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-09-03

Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

Soponyán megtartották a XII. Vadgasztronómiai Fesztivált.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-03

Szeptembertől elejétől a fogyasztók rendelkezésére áll a hazai fokhagyma és vöröshagyma

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

Tarol a 300+ grammos, sonkás és szalámis fagyasztott pizza.

 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Az előzetesen jelzettnél is jobban nőtt a kiskereskedelmi forgalom júniusban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.