hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2565
#1
Élelmiszer Online
2019-02-21

A magyarok az európai átlagnál pozitívabban látják anyagi helyzetüket, mint öt éve.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

A csomagküldő és internetes kiskereskedelem volumene 30,8 százalékkal emelkedett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-21

Élelmiszerre 2018-ban 1835 milliárd forintot költött a lakosság.

#4
Élelmiszer Online
2019-02-15

A visszaküldött áruk egyre nagyobb üzleti lehetőséget jelentenek az USA-ban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-14

Gazdaságos megoldásra jutott az üzletlánc és a szakszervezet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Az ágazatot érintő cselekvési tervet ismertetett az ÉFOSZ közgyűlésén az agrárminiszter.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-06

Idén ötödször indul Az Év Boltja verseny. A pályázatokat 2019. február 22-ig, 18 óráig várjuk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

A brit kiskereskedők megkezdték a készletek felhalmozását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A Tesco kivonja a nem újrahasznosítható csomagolásokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

A nyers és a kiigazított adat szerint is ennyi volt a bővülés mértéke.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.