hirdetés
2018. április. 26., csütörtök - Ervin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 922
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

Az élelmiszerüzletek forgalma az előzetes becslésekhez képest kicsit lanyhábban nőtt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-19

Az alkoholmentes üdítőitalok forgalma a tavalyi év során meghaladta a 24 milliárd forintot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-05

Azonban így is 6,5 százalékkal haladta meg a tavaly februári adatot - a KSH szerint.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

20% feletti forgalomnövekedésre is számítanak - nő az igény a minőségi termékek iránt. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

OKSZ az ünnephez kötődő élelmiszerköltekezés túllépheti az 50 milliárd forintot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

Tarolnak az általános- és vécétisztítók, és szeretjük az eldobható háztartási tisztítókendőket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Pedig maradéktalan újrahasznosításukkal egy kisváros éves áramfogyasztásának ára is megtakarítható lenne.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-22

A kiskereskedelmi forgalom januárban még az előzetesen becsültnél is erőteljesebben bővült.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

Kétszámjegyű volt az értékbeli növekedés a tavalyi húsvéti szezonban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.