hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 846
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

Nyilvánvalóan a húsvét dobta meg az értékesítést. (Frissített)

#2
Élelmiszer Online
2017-05-17

3,4 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelem forgalma 2017 első negyedévében, ezzel harmadik az európai országok között.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-16

Az első negyedévben éves szinten 4,1 százalékkal emelkedett a bruttó hazai termék.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

Nem bírják a versenyt, a béremeléseket és az online kasszákat sem.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-11

A sajátmárkás prémium gyümölcslevek értékbeli eladása 65%-kal nőtt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

A vállalkozások teljesítménye között igen nagy a szórás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

A második hónapban még csupán 0,9 százalékos volt az emelkedés.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-02

Interjú az online hatásairól az FMCG TOP 2017 sztárelőadójával, Anthony Pralle-vel, a BCG stratégiai tanácsadójával.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-24

Sőt, 0,8 százalékkal még feljebb is tornázta magát.

#10
Élelmiszer Online
2017-04-21

Exkluzív beszélgetés Bessenyei Istvánnal, a Laurel tulajdonos-ügyvezetőjével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.