hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 894
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-24

Előző prognózisában a KSH alulbecsülte a kiskereskedelmi forgalom novemberi bővülésének mértékét. (Frissített)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-18

Kényelmi és kényeztető termékek az értékben legjobban bővülő top 5 élelmiszer- és vegyiárukategóriában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Az elemzőket is meglepte a bővülés mértéke.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Rendületlenül több mint 6 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Rögös út előtt állnak a legfontosabb magyar iparágak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az élelmiszer-, ital-, dohányáru-szaküzletek értékesítése 2,8 százalékkal emelkedett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

A sütemények alapanyagának kiválasztása meghatározó szerepet játszik az ünnepi hangulat alakulásában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

A teljes éves értékesítés átlépheti a 10 ezermilliárdos küszöböt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

A magyarországi kereskedők november 24-én 25-30 milliárd forint forgalomra számítanak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelemben mért forgalom nőtt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.