hirdetés
2017. július. 23., vasárnap - Lenke.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 855
#1
Élelmiszer Online
2017-07-19

Agrártanács: ne legyen silányabb az élelmiszerek minősége Kelet-Európában!

#2
Élelmiszer Online
2017-07-18

„Prémium- és innovatív termékek határozzák meg a kereskedelmi márkás termékek növekedését a következő években” – közli honlapján a Saját Márkás Termékek Szövetsége (PLMA) az általa Amszterdamban rendezett vásár fő üzeneteként.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-13

A kormány hatósági tájékoztatási, tudatformáló és ellenőrző munkát indít./FRISSÍTETT/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-07-07

A hőség miatt jelentősen megnőtt a ventilátorok, klímaberendezések forgalma az áruházláncoknál.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-07

Több mint 12 ezer munkavállaló fizetését alapul véve az idei növekedés összesen 14,8%-os.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-07-05

Az elemzők a következő hónapokban is erős vásárlási kedvre, növekvő fogyasztásra számítanak.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-19

A hazai termékek aránya 60-62%, és májustól szeptemberig 40%-a gyümölcs a hazai portékáknak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

A vanília-ízesítésűek a legnépszerűbbek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

Sőt, valamelyest még meg is haladta a márciusra mért iramot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

Nyilvánvalóan a húsvét dobta meg az értékesítést. (Frissített)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.