hirdetés
2017. szeptember. 22., péntek - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 869
#1
Élelmiszer Online
2017-09-18

A közterhek alakulását jelenleg nem tartják annyira meghatározónak a cégvezetők.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Az összes nagyobb áruházláz növekedést jósol az értékesítési csatornának.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Az előző év azonos időszakához képest júliusban 4,1 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

Hazánkban az  összesített online kiskereskedelmi forgalom csaknem 20 %-al, mintegy 25 milliárd forinttal több.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-31

A Szent István Egyetem Élelmiszertudományi Karának munkatársai készítették az egyedi ízű terméket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A diszkontok és a drogériák húzták a piacot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A kisüzemi főzdék krémjét tömörítő Kraft Sör Egyesület is támogatja a törekvést.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Júniusban 5,2 százalékos volt a bővülés. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Magyarországon 5,7 százalékos bővülésre számít a GfK.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.