hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 876
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

2017 első félévében ismét a diszkontok teljesítettek a legjobban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

Most akkor mégiscsak működik a szakma által olyannyira gyűlölt reklám?

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

Augusztusban éves szinten 4,6 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

Tízből négy vállalkozás szeretne új piacokat meghódítani meglévő termékeivel vagy szolgáltatásával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

A nyers és a naptárhatástól megtisztított adatok szerint egyaránt. /FRISSÍTETT!/

#7
Élelmiszer Online
2017-09-22

 A kiskereskedelmi forgalom teljesítménye 2010 januárjához viszonyítva 27,1 százalékkal emelkedett.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-18

A közterhek alakulását jelenleg nem tartják annyira meghatározónak a cégvezetők.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Az összes nagyobb áruházláz növekedést jósol az értékesítési csatornának.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Az előző év azonos időszakához képest júliusban 4,1 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.