hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 946
#1
2018-08-29
09:00:00

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban?
Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

Többek között a magyar-amerikai kiskereskedelmi kapcsolatokról folytatott megbeszélést a cég prominenseivel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

A vasárnapi boltzár fő nyertesei a hétfő és a csütörtök. A hét utolsó napján a vásárlások 84-ről - 36%-ra estek vissza.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

A lakossági fogyasztás a GDP növekedés egyik legfontosabb hajtóereje itthon - szakértői elemzések.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Az év első 5 hónapjának kiskereskedelmi forgalmáról közölt adatokat a KSH.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Az eladótér már nem csupán bolti forgalmat generáló képessége miatt fontos, hanem az online felület promóciós eszközeként is. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

40 000 hektolitert ittunk belőle egy év alatt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-26

Évi egymilliárd forintos forgalom mellett jön fel a grillsajt is.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

Az Európai Unió 28 országában 2,1 százalékos lesz a kiskereskedelmi forgalom átlagos bővülése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

A negyedik hónapban a kiskereskedelem forgalma 4,4 százalékkal bővült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.