hirdetés
2017. június. 23., péntek - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 849
#1
Élelmiszer Online
2017-06-19

A hazai termékek aránya 60-62%, és májustól szeptemberig 40%-a gyümölcs a hazai portékáknak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

A vanília-ízesítésűek a legnépszerűbbek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

Sőt, valamelyest még meg is haladta a márciusra mért iramot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

Nyilvánvalóan a húsvét dobta meg az értékesítést. (Frissített)

#5
Élelmiszer Online
2017-05-17

3,4 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelem forgalma 2017 első negyedévében, ezzel harmadik az európai országok között.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-16

Az első negyedévben éves szinten 4,1 százalékkal emelkedett a bruttó hazai termék.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

Nem bírják a versenyt, a béremeléseket és az online kasszákat sem.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-11

A sajátmárkás prémium gyümölcslevek értékbeli eladása 65%-kal nőtt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

A vállalkozások teljesítménye között igen nagy a szórás.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

A második hónapban még csupán 0,9 százalékos volt az emelkedés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.