hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 860
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Magyarországon 5,7 százalékos bővülésre számít a GfK.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-11

Robban a tojásbotrány - nem várt hírek érkeztek Nyugat-Európából.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A kategóriában a sajátmárkás termékek iránti kereslet gyakorlatilag nulla százalékos.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-03

A nem élelmiszer-kiskereskedelmi üzletek forgalma mutatta a legnagyobb, 8,5 százalékos növekedést.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

A nyers adat szerint 6,0 százalékkal emelkedett.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-19

Agrártanács: ne legyen silányabb az élelmiszerek minősége Kelet-Európában!

#7
Élelmiszer Online
2017-07-18

A saját márkák figyelemre méltó piaci részesedést értek el Európa legtöbb északnyugati országában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-13

A kormány hatósági tájékoztatási, tudatformáló és ellenőrző munkát indít./FRISSÍTETT/

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-07-07

A hőség miatt jelentősen megnőtt a ventilátorok, klímaberendezések forgalma az áruházláncoknál.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-07

Több mint 12 ezer munkavállaló fizetését alapul véve az idei növekedés összesen 14,8%-os.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.