hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 771
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-05

3000 tonna marhahús lehet fertőzött, kitört a szalmonella botrány.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-27

Globális élelmiszerpazarlás: frissen a szemétbe.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

3000 automatizált kiskereskedelmi üzletet nyithat az elkövetkező években.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-23

A vállalat továbbra is hisz a hipermarket formátumú üzletekben, ám jelentős átalakításokat is tervez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-16

Kiderült, ki mostanság Magyarország 10 legnagyobb forgalmú online kiskereskedője.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

A magyar vállalkozások teljesítményét értékelte a pénzügyi és az innovációs tárca vezetője Tusványoson.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A törvény módosítása idén lépett életbe, ám most úgy tűnik, hogy Brüsszel nyomására vége is lesz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A jövő év elei áfacsökkentés tökéletesen kiszoríthatja őket a magyarországi üzletekből.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.