hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 381
#1
Élelmiszer Online
2017-09-19

Látványosan megugrott a hazai vállalkozások beruházási hajlandósága: a cégek 57 %-a tervez fejlesztést.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-18

Súlyos adminisztrációs terhekre számíthatnak a kis - és középvállalkozások.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

A magyar fejlesztésű szolgáltatás felvirágoztathatja a kisebb fuvarozó cégeket. /FRISSÍTETT!/

#4
Élelmiszer Online
2017-09-12

A pénz nem elég: a kutatás arra keres választ, hogy milyen képesség szükséges egy sikeres vállalkozáshoz.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-07

Eddig 343 ezer hiteligénylést nyújtottak be, és 258 ezren már használják is a kártyát.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-18

A támogatással összesen közel 8 milliárd forint értékű fejlesztést valósítanak meg.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-15

A mikrovállalkozások a legoptimistábbak: árbevétel és profitvárakozásuk a duplájára nőtt.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-01

A K&H kkv bizalmi index kutatása szerint tízből négy kkv véli reálisnak, hogy uniós forráshoz juthat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-28

A kkv-k többek között új eszközök és gépek beszerzésére is fordíthatják a támogatási összeget.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-26

A hazai kkv szektor nagyrészt stabil, viszonylag komoly múlttal rendelkező cégekből áll.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.