hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 457
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-31

A mikrovállalkozások a legoptimistábbak, az ipar a húzóerő.  

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-28

A kereskedelem digitalizációja nem csak egy webshop indítását jelentheti, hanem az elektronikus számlázást, vagy a fizikai bolt digitalizációját is.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-24

Dilemmák, irányok és feladatok az agrármarketingben

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

A hatóság főleg a kkv-knak igyekszik támogatást nyújtani a dokumentummal.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Egy ír férfi az európai piacra léphet Supermac's nevű étteremláncával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-07

Két nap alatt elbírálják a 45 millió alatti hitelkérelmeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-13

141 kkv részesült a támogatásból.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

A munkaerőhiány talán most megváltoztathatja a helyzetet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Tíz év alatt megtízszereződött a kis- és közepes cégek által használt marketing eszközök száma.

#10
Élelmiszer Online
2018-09-18

Az új technológiák miatt szükség lehet a munkajog felülvizsgálatára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.