hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 448
#1
Élelmiszer Online
2018-09-18

Az új technológiák miatt szükség lehet a munkajog felülvizsgálatára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-30

A kkv-k technikai fejlesztésére, illetve a munkavállalók digitális képzésére nyújthat forrásokat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

Magas a kkv-k beruházási szándéka: informatikai fejlesztésekre készülnek a legtöbben. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

A munkaerő-piaci program pályázati időszaka 2018. július 23-tól 2018. szeptember 10-ig tart. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Magyarországon is megkezdi működését a fenntarthatóságot vizsgáló egyik legrangosabb minősítő szervezet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

Növeli kutatás-fejlesztési kiadásait a közép-európai cégek többsége.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Megéri McDonald’s-beszállítóvá válni, mert az étteremlánc hosszú távon is stabil, kiszámítható partner.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-29

Épphogy lecsengett a GDPR-láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Azért a kis- és közepes vállalkozások sem dőlhetnek hátra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

41-ről 74 százalékra emelkedett a beruházási hajlandóság egy év alatt. Élen jár a mezőgazdaság. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.