hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 420
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-06

61 milliárdra pályázhatnak a mikro - és kisvállalkozások.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A kereskedők várakozásai pedig romlottak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-25

A cégek tömeges átminősítése miatt jelentős könnyítéssel számolhat a KKV-szektor.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

Az Európai Bizottság új szabályzást sürget az EU-n belüli áfacsalás mértékének visszaszorításához.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A Magyar Nemzeti Kereskedőház és a Magyar Fejlesztési Bank együtt kívánják elősegíteni a cégek érvényesülését.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

Hitelfelvevőnként minimum 150 millió forint, maximum 3 milliárd forint igényelhető.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Rögös út előtt állnak a legfontosabb magyar iparágak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

A közbeszerzéseken induló ajánlattevőket és a tendert kiíró ajánlatkérőket látja el tanácsokkal program.

#9
Élelmiszer Online
2018-01-03

Csaknem 40 ezer cég szűnt meg 2017-ben hazánkban – 14 százalékkal kevesebb, mint egy éve.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

A cégeknél a szakemberhiány okozza a legtöbb gondot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.