hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 428
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-19

Európában. Az EB új ajánlásokat tett közzé a kiskereskedelem számára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Komoly büntetés vár a hazai kis és közepes vállalkozásokra?

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

Az EB betiltaná az élelmiszer-ellátási láncban előforduló legetikátlanabb gyakorlatokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-09

Az új adatvédelmi rendeletnél, számtalan új szabályra kell odafigyelniük az érintett cégeknek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

A kormány szerint négy év alatt minimum ötször annyian lettek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-01

Több mint 10 éve nem vártak ilyen magas növekedést a cégek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-27

Intelligens bevásárlókosár, automazizált árazó rendszer is szerepel a K&H támogattottjai között.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-06

61 milliárdra pályázhatnak a mikro - és kisvállalkozások.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A kereskedők várakozásai pedig romlottak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.