hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 372
#1
Élelmiszer Online
2017-07-26

A hazai kkv szektor nagyrészt stabil, viszonylag komoly múlttal rendelkező cégekből áll.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-30

A kétszáz új értékesítési pont 52 milliárd forint uniós forráshoz segítheti hozzá a vállalati ügyfeleket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

A gazdasági világválság fogta ki a szelet a cégek vitorlájából.

#4
Élelmiszer Online >> pályázat
2017-06-22

Június 30-tól lehet benyújtani a kérelmeket.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-20

A kozmetikai cég megtévesztette a fogyasztókat a termékein feltüntetett promóciós áraival. /Frissített/

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A delegáció tagjai részleteiben is meg kívánnak ismerkedni az AMC működésével.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-14

A szektorra elkülönített uniós források elosztásának átgondolására lehet szükség.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-08

A nagyobb cégek várakozásai a legoptimistábbak.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-26

A „Hogyan maradjon tiszta?” az ajánlattevőket (is) támogatja a közbeszerzési kartellezés elkerülésében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

Minden harmadik cég kész arra, hogy profilt váltson.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.