hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 400
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Túl kicsinek tartják magukat a nemzetközi megmérettetéshez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A mezőgazdasági és élelmiszeripari vállalkozások tevékenysége immáron a bankszektor figyelmét is felkeltette.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A Modern Gyárak Éjszakáján az érdeklődők betekintést nyerhetnek az ország legkorszerűbb termelőegységeibe.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A generációváltás támogatása kiemelt célja a rendezvénynek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-06

A cégek 5-15 millió forint vissza nem térítendő támogatást igényelhetnek eszközbeszerzésre és szoftverbeszerzésre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A kisebb cégek gazdasági szerepét ecsetelték a Budapesten megrendezett WEDF előadói.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Pénzügyeik következő egy évi alakulását tekintve a kisvállalkozások a legoptimistábbak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Innovatív projektjeivel három magyar kkv is nyert uniós támogatást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A felhívással létrejövő mentorprogramban a vállalkozásokat szakértők segítik hozzá a sikeres piaci szerepléshez.

#10
Élelmiszer Online
2017-10-18

Új vezető, Fórián Zoltán irányítja október 9-étől az Erste Agrár Kompetencia Központot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.