hirdetés
2018. november. 12., hétfő - Jónás, Renátó.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 450
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

A munkaerőhiány talán most megváltoztathatja a helyzetet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Tíz év alatt megtízszereződött a kis- és közepes cégek által használt marketing eszközök száma.

#3
Élelmiszer Online
2018-09-18

Az új technológiák miatt szükség lehet a munkajog felülvizsgálatára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-30

A kkv-k technikai fejlesztésére, illetve a munkavállalók digitális képzésére nyújthat forrásokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

Magas a kkv-k beruházási szándéka: informatikai fejlesztésekre készülnek a legtöbben. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

A munkaerő-piaci program pályázati időszaka 2018. július 23-tól 2018. szeptember 10-ig tart. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Magyarországon is megkezdi működését a fenntarthatóságot vizsgáló egyik legrangosabb minősítő szervezet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

Növeli kutatás-fejlesztési kiadásait a közép-európai cégek többsége.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Megéri McDonald’s-beszállítóvá válni, mert az étteremlánc hosszú távon is stabil, kiszámítható partner.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-29

Épphogy lecsengett a GDPR-láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.