hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 297
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

Lankadatlan a küzdelem az EU-s agrártámogatás megmaradásáért.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Az embargó által nem érintett termékek kivitele folyamatosan erősödik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-05

A résztvevők megvitatták, hogy az agráriumban miként lehet felvenni a harcot a globális felmelegedéssel.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

A globális klímaváltozás magyar tógazdálkodásra gyakorolt várható hatásait is körüljárták a rendezvényen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A cég megújította együttműködési megállapodását a szervezettel.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-25

Együttműködési megállapodást kötött az AMC és a Magyarországi Precíziós Gazdálkodási Egyesület.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-19

Szavazott az EP a megújuló energia felhasználásáról szóló irányelv-javaslatról.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A klímakutatásra használt számítógép az elődjénél ötször nagyobb teljesítményre képes.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Legrosszabb esetben a kakaóbab-termesztési térkép kicsit átalakul.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-08

Legfontosabb gabonáink termésátlagának emelkedése a Föld jelentős gabonatermő régióiban megtorpant, vagy csökkenést mutat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.