hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 303
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

A jelentőségéhez mérten kell kezelni a félmilliárd uniós állampolgárt élelmiszerrel ellátó agráriumot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-02

Elképesztő okokból landol a szemétben rengeteg élelmiszer.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Kávé: erős a főáram, nőnek az új szegmensek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-01

Hasonló kihívásokkal néz szembe Kazahsztán és Magyarország a klímaváltozás miatt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-26

A személyre szabottságé és a többcsatornás kereskedelemé a jövő: digitális térkép készült.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-21

A szervezet két új országos szakmai osztállyal bővül.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

Lankadatlan a küzdelem az EU-s agrártámogatás megmaradásáért.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Az embargó által nem érintett termékek kivitele folyamatosan erősödik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-05

A résztvevők megvitatták, hogy az agráriumban miként lehet felvenni a harcot a globális felmelegedéssel.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

A globális klímaváltozás magyar tógazdálkodásra gyakorolt várható hatásait is körüljárták a rendezvényen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.