hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 330
#1
Élelmiszer Online
2019-01-16

Az OTP Bank Nyrt. nyerte a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

Az európai agrártermelők és a japán autógyártók a legnagyobb nyertesei a megállapodásnak.

#3
Élelmiszer Online
2018-12-12

Az E.ON megbízásából 7 európai országban 7000 embert kérdeztek arról, hogy mit tartanak a legnagyobb társadalmi kihívásnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-03

A G20 országcsoport fontos célként tekint a globális áruforgalom élénkítésére.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

A klímaváltozás nem pihen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

Tenni kell a védelme érdekében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

A jubileum alkalmából rendezett találkozón több előadó elismerő szavakkal illette a szervezet teljesítményét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-31

Krémszínű tojást adó hibridek kitenyésztésén dolgoznak majd az uraiújfalui létesítményben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-29

A környezettudatos jelölőrendszer a többi országot is a tudatosabb élelmiszer-vásárlásra ösztönözheti.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Kiosztották a 2018-as Fenntartható jövőért díjakat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.