hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 272
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A pusztító konfliktusok és a klímaváltozás is hozzájárulnak a lesújtó arányhoz.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-06

A FAO szerint az akvakultúra a jövőben prosperáló ágazat lesz. Hazánk a belvízi halászat ranglistáján a negyedik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

A helyi erdők már szenvednek az étrendváltástól.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

Az élelmiszerek iránti, ugrásszerűen növekvő keresletet képtelen lesz kielégíteni az egyre silányabb kínálat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Az együttműködés elsődleges célja a tudásmegosztás a legégetőbb mezőgazdasági kérdésekben.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-22

A Deloitte Magyarország a vállalatok környezetvédelmi és társadalmi felelősségvállalását ismeri el.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-17

Kis Miklós Zsolt: augusztusban elkezdődik a gazdák értesítése a pályázati döntésekről.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-16

A gazdák már most is igyekszenek helyettesíteni a tavaszi árpát.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-10

Szeptembertől 1600 wattnál nagyobb teljesítményfelvételű porszívót nem lehet forgalomba hozni az unióban.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-28

Az ENSZ adatai azt mutatják: az emberi tevékenység okozta klímaváltozásért a mezőgazdaság is felelős.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.