hirdetés
2018. november. 12., hétfő - Jónás, Renátó.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. háztartási naperőművet helyezett üzembe soproni üzleténél.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A győztes cég a drogérialánc idei családi napjának lesz a rendezvényszervezője.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-14

A hazai vezető vállalatok 80 %-ának már vagy van karboncsökkentési stratégiája, vagy dolgozik rajta.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

A CDP környezetvédelmi minősítő szervezet által vizsgált mindhárom területen „A”-listás besorolást szerzett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-07

A német kancellár szerint az EU és az USA közötti tárgyalásokat okvetlenül folytatni kell.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-08

A környezeti és társadalmi jólétet érintő célkitűzésekről esett szó a BCSDH üzleti reggelijén.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-21

Több mint 300 milliárd forint jut erre a célra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-12

Magyarország elsőként támogatta az éghajlatváltozás elleni nemzetközi összefogást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-07

Elengedhetetlen az agrárium intenzív közreműködése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-11-12

A cég 5 %-kal csökkentette széndioxid-kibocsátását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.