hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 403
#1
Élelmiszer Online
2017-08-17

Szent István-nap alkalmából bemutatják a Kárpát-medencei tájegységek és nemzetiségek gasztrokultúráját.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-14

Kétszáz borász, számtalan ínyencség, változatos szakmai és szórakoztató program csalogatja az érdeklődőket szeptember 7-10. között a Budai Vár teraszaira. A fesztivál főtámogatója, a SPAR Magyarország idén is számos különlegességgel kedveskedik a vendégeknek. (x)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Egyelőre még csak Észak-Írországban kapható a szesszel átitatott húskészítmény.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A hetedik hónapban éves szinten 12,7 százalékkal emelkedett a sertéshús ára.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-18

Újabb Gyulai terméket ismert el egy nemzetközi minősítő intézet.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-18

Keddtől vezeti be Magyarországon a BURGER KING® a Grilled Dogs termékcsaládot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Májushoz viszonyítva az átlag nem változott.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A dinamikus fejlődésre már a termelők is reagálnak: bővül a grillezésre is alkalmas félkész, és késztermékek kínálata.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Az idényhez köthető termékeket immár online is meg lehet vásárolni.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-02

Életünk során akár 40 dekagrammnyi, az élelmiszerbe oldódott csomagolóanyagot is megeszünk. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.