hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 422
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

A 2010-ben indult nemzeti parki termék védjegy beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

2018-ban a gasztronómiai értékek kerülnek a város turisztikai kínálatának fókuszába.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Decemberben 2,1 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál. (Frissített)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Egyre biztatóbban alakul a németországi, valamint a svédországi kiszállítás is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

Az FM parlamenti államtitkára szerint az adómérséklés többek között a magyar termelőknek is kedvez.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

A hatóság egy fővárosi boltban akadt rá az undorító körülmények között tárolt árucikkekre.

#7
Élelmiszer Online
2017-12-13

Karácsony előtt is válasszuk a termelői piacot – tanácsolja a földművelésügyi miniszter.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Az (AMC) első alkalommal vett részt közösségi standdal a 22. Milánói Nemzetközi Kézműves Kiállítás és Vásáron.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Szabolcs-Szatmár-Bereg megye székhelye testvérvárosában mutathatta be gasztronómiáját.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Óriásit ugrott a tojás ára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.