hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 433
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

Egy tiszafüredi kolbász forgalomból való kivonását és azonnali visszahívását rendelte el a hivatal.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-26

Évi egymilliárd forintos forgalom mellett jön fel a grillsajt is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-23

Megújult és valamennyi termékét átöltöztette a Sága. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

A 150. születésnapot az Insomnia reklámozza.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Májusban a Rosalia borfesztivál számos családi programmal várja a látogatókat.

#6
Élelmiszer Online
2018-04-23

Exkluzív interjú Daka Zsolttal, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatójával.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Egyszerre két, egy kállósemjéni és egy nagykállói helyszínen tartott ellenőrzést a Nébih.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-06

Nem csupán kóstoltak, költöttek is a látogatók a Magyar Ízek Tavaszi Vásárán.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-05

A rendezvény meghatározó szereplője lesz a sódar is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.