hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2302
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

A nyomonkövetés az ellátási láncokban egy jogszabályban is előírt kötelezettség.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Miről beszélnek az online közösségi térben a férfiak és miről a nők? Melyek a legemlegetettebb italmárkák? Mesélnek az adatok és a SentiOne.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Vége az önmagárét való cégprezentációknak és a mutatós portfoliók korának?

#4
Élelmiszer Online >> karrier
2018-10-11

Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet főigazgatója dr. Szentiványi Mátyás lett.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-10

GS1 nyomonkövetési szakértőként a fogyasztói elégedettség és bizalom nagykövetévé is válhat.(X)

#6
Élelmiszer Online
2018-10-10

Így szállítjuk az áruját.

#7
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-10-10

„Válaszd a kiváló ízű, fenntartható és természetes juhhúst! Keresd az európait!”

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#9
Élelmiszer Online
2018-10-05

Stabil birtokszerkezet és hatékony támogatáspolitika szükséges a hazai magánerdők fejlesztéséhez.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

A pontgyűjtő program keretében a cég Zwilling termékekkel jutalmazza a vásárlóit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.