hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 109
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A holland gazdák közel 80%-a abbahagyhatja tevékenységét.

#2
Élelmiszer Online
2018-08-28

Eddig egyetlen feldolgozó ment bele, hogy normálisan kifizeti az almatermelőket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A NAK szerint idén többször is üzembe kellett helyezni a berendezéseket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

A termék előállítója nem győzte hangsúlyozni, hogy mennyire előnyös egészségügyi hatásai vannak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

Január 31. a határidő.

#7
Élelmiszer Online
2018-01-16

Nem kapkodnak a gazdák, pedig ötféle támogatásnál is közeleg a jogvesztő határidő.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Bírságcsökkentéssel ösztönzi a cégek által okozott fogyasztói hátrányok orvoslását a hatóság.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

A szolgáltatás a régi illetve az újonnan bekövetkezett károk kompenzációjára is vonatkozik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

A bárány iránti keresletcsökkenést kompenzálta az arab országokba irányuló kivitel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.