hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1369
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

Az információáramlást és a tudásátadást szolgálja.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-10-11

Magyarországon is bemutatásra került az „Okosfalvak koncepció”.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Jó úton haladunk, csak nem elég gyorsan.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-08

November 15-ig lehet pályázni a Borászok Borásza Ösztöndíjért!

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-05

A Smartkosár is bizonyítja, hogy az FMCG területén jócskán vannak kiaknázatlan lehetőségek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A magyar termelők nem igazán használják ki a mezőgazdasági gépeik IT-alapú szolgáltatásait.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-03

Hiánypótló konferencia vette ma kezdetét az Élelmiszer magazin szervezésében.

#8
2018-10-03
10:00:00

Az Élelmiszer magazin 2018 őszén egyedülálló és hiánypótló konferenciát szervez, amelynek középpontjában a mentes-termékek előállítása, bolti értékesítése kerül a fókuszpontba.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-10-03

Kaposváron megrendezte az I. Élelmiszer és Marketing Nemzetközi Konferenciát a NAK.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

Villányban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.