hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1409
#1
2019-04-25
09:30:00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz, akinek folyamatosan változik az életmódja. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Magyar körtekörkép.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nincs arra semmi garancia, hogy az afrikai sertéspestis a Dunántúlra nem fog átterjedni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-01

Az agrárkutatás soha nem látott kihívások előtt áll.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

Megtorpant a magyar gyerekek körében a túlsúlyosok aránya.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A rendezvényen többek között az afrikai sertéspestis vadászatra gyakorolt hatásairól is szó esik majd.

#7
Élelmiszer Online
2019-01-24

Dilemmák, irányok és feladatok az agrármarketingben

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

A közepes és a nagy élelmiszeripari vállalatok ismereteinek bővítését célozta a tanácskozás.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

A találkozó célja, hogy a termelőket segítse a lehető legjobb gazdálkodási eredmények megalapozásában.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Többek között az egyetemen elsajátítható tudásanyag is folyamatosan bővül.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.