hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 127
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

Az ülésen a bizottság többek között a mintavételi bizonytalanság útmutatójának revideálását tűzte ki célul.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

A vízfelhasználás jövőjéről beszélt a magyar köztársasági elnök Brazíliában, a Víz Világfórum megnyitóján.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-28

Nemzetközi édességkongresszus Berlinben: a húsáruk után az édesség hozza a 2. legnagyobb nyereséget a kereskedelemnek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-22

A két oldal összefogásából leginkább a fogyasztók profitálnak. A témával több előadó is foglalkozott a berlini német kereskedelmi kongresszuson.

#5
Élelmiszer Online
2018-02-09

Exkluzív interjú Fazekas Endrével, a Sió-Eckes Kft. egykori, a Pek-Snack Kft. jelenlegi ügyvezetőjével.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

A kamara a Fegyver, horgászat, vadászat nemzetközi kiállítás keretében szervezi meg a kongresszust.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-24

Blockchain: fejlesztésben erősek, felhasználásban gyengék vagyunk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

A konferencia tematikája ezúttal a smart logisztika köré épült.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Dubaiban egy nívós nemzetközi díjjal el is ismerték a cég ez irányú törekvéseit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.