hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 111
#1
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A Földművelésügyi Minisztérium agrárdiplomáciai sikernek nevezte a megrendezési jog megszerzését.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-31

A közelmúltban 14 uniós ország csatlakozott az Európai Szója Nyilatkozathoz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-02

A Warsaw Food Expo 2017 25 ezer négyzetméternyi területén 300 kiállító képviselteti magát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

Az ágazatot fenyegető globális rizikóforrásoknak kiemelt figyelmet szentelnek a konferencián.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-12

Rekordot döntött a bejelentkezett kiállítók száma a májusi szakvásárra.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-25

Cél, hogy 2025-re az Európában felhasznált fehérje 50 százaléka európai szójából és hazai hüvelyesekből származzon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-02

A konyhaművészet hazai szakemberei többek között előadásokkal öregbítik a magyar ízvilág hírnevét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-28

A szervezet többek között erről egyeztetett az Európai Farmerek Szövetsége elnökségi ülésén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-06

Jövőre Budapesten rendezik meg a szakma legfontosabb találkozóját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.