hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 146
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A kereskedelmi bizalmi index immár harmadik hónapja folyamatosan csökken.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Akadályokkal, de folytatódik a konjunktúra az élelmiszer-kiskereskedelemben. Előrejelzés és árbevétel-listák.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Áprilisban a februári történelmi csúcsnál csak kissé maradt alacsonyabb szinten.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Az üzleti szférán belül minden ágazat szereplői kicsit elkedvetlenedtek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-26

A GKI szerint az üzleti várakozások még soha nem voltak a mostaninál kedvezőbbek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-23

Ki kell használni a jelenlegi stabil gazdasági helyzetet; a makrokörnyezet jó alapot nyújt a további fejlődésre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-21

A vártnál jobban növekszik a gazdaság, s ez a folyamat jövőre is folytatódhat – mutat rá az MNB  inflációs jelentése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az üzleti várakozások még soha nem voltak olyan kedvezőek, mint decemberben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Novemberben az üzleti szférán belül szinte minden ágazat bizalmi indexe kisebb-nagyobb mértékben emelkedett.

#10
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.