hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 363
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Az OKSZ főtitkára szerint az igazi felfutás csak most következik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-01

Újabb véleményvezér ügye zárult kötelezettségvállalással.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

2017 harmadik negyedévében a magyarországi kiskereskedelem forgalma 5,3 százalékkal nőtt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A Mitiszol rendezvény célja az organikus borok népszerűsítése és a innovatív termékek bemutatása.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Pedig a vásárlók tekintélyes része még mindig bizalmatlan az értékesítési csatornával szemben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Egy felmérés megkérdezettjeinek 70 százaléka fontosnak tartja a gyakoribb és hatékonyabb ellenőrzést.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-25

Mintegy 25 ezer féle terméket lehet előállítani belőle, a gyógyszeripar is felhasználja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A diszkontok és a drogériák húzták a piacot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.