hirdetés
2017. június. 23., péntek - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 347
#1
Élelmiszer Online
2017-06-20

A kozmetikai cég megtévesztette a fogyasztókat a termékein feltüntetett promóciós áraival. /Frissített/

#2
Élelmiszer Online
2017-06-12

A díjátadó június 22-én lesz a Palack Borbárban.

#3
Élelmiszer Online
2017-05-31

A 28 éves múlttal rendelkező márka innovatív termékfejlesztései a természettel vannak összhangban.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-22

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 26-ig lehet nevezni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Főleg tusfürdő, sampon és dezodor kerül a bevásárlókosarukba.

#6
Élelmiszer Online
2017-05-17

3,4 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelem forgalma 2017 első negyedévében, ezzel harmadik az európai országok között.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-10

A háztartási vegyi áruk szintén nem menekülhetnek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-05-05

A Lidl Beszállítói Akadémia második „évadjának” első rendezvényét Noszvajon tartották.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-02

Interjú az online hatásairól az FMCG TOP 2017 sztárelőadójával, Anthony Pralle-vel, a BCG stratégiai tanácsadójával.

#10
Élelmiszer Online
2017-04-25

Több mint 400 féle készítmény tartozik a Cosmia nevű új, minőségi kozmetikai márka alá.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.