hirdetés
2017. április. 30., vasárnap - Katalin, Kitti.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 338
#1
Élelmiszer Online
2017-04-25

Több mint 400 féle készítmény tartozik a Cosmia nevű új, minőségi kozmetikai márka alá.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-24

Egy londoni startup minden eddiginél „zöldebb” megoldást ötlött ki az innivalók becsomagolásához.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-13

A Cosmia márka részei például a 95%-ban organikus összetevőket tartalmazó natúrkozmetikumok is.

#4
Élelmiszer Online
2017-03-28

Az üzlet 300 négyzetméter eladóterülettel várja a vásárlókat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-16

Lendületesen emelkedik a szemöldökceruzák és a pirosítók eladása.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-01

Kiskereskedelmi trendek 2025-ig.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-23

A legnagyobb arányú növekedését Törökország és Lengyelország után hazánkban mérték.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Étrend-kiegészítőkkel és orvostechnikai eszközökkel kapcsolatban tájékoztattak félre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-09

Tíz perccel csökkent a tévénézéssel töltött idő napi átlaga.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-29

Kétszámjegyű növekedést ért el az öblítő, dekor kozmetikum, konyhai törlőkendő és toalett tisztító. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.