hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 352
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-31

A válogatott kapus a Magister Products kozmetikumgyártó céggel hozott létre (al)brandet.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-31

A drogéria hatalmas sikert ért el az Alterra és enerBIO sajátmárkás termékeivel.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-18

A saját márkák figyelemre méltó piaci részesedést értek el Európa legtöbb északnyugati országában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

A matériából nyomtatott alkatrészek közvetlenül érinkezhetnek az enni- és innivalóval.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-23

Három zenei fesztiválon, egy gyerekrendezvényen és a vizes világbajnokságon nyit pop-up üzleteket az ALDI Magyarország a nyár folyamán.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-20

A kozmetikai cég megtévesztette a fogyasztókat a termékein feltüntetett promóciós áraival. /Frissített/

#7
Élelmiszer Online
2017-06-12

A díjátadó június 22-én lesz a Palack Borbárban.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-31

A 28 éves múlttal rendelkező márka innovatív termékfejlesztései a természettel vannak összhangban.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-22

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 26-ig lehet nevezni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Főleg tusfürdő, sampon és dezodor kerül a bevásárlókosarukba.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.