hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1230
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A Pöttyös a hajdani TNT tagjának bevonásával kezdte meg egyik különleges termékének népszerűsítését.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Nyílt castingon keresték és találták meg az új reklámarcokat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

A főnyeremény sorsolás útján talált gazdára a cég „Egy csepp nyár” elnevezésű játékában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A cég ötödször is elindítja  „Ön választ, mi segítünk” nevű pályázati programját.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-05

A Smartkosár is bizonyítja, hogy az FMCG területén jócskán vannak kiaknázatlan lehetőségek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

A Sky Marketing Communications végezte a kreatív munkát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

A posztot eddig betöltő Tóth Valentin régiós megbízást kapott.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> Mentes-M díj
2018-09-26

Lezárult a mentes termékek zsűrizése, hamarosan kiderül, kik lettek a Mentes-M Díj első szériájának nyertesei.  

#9
Élelmiszer Online
2018-09-26

A tanév kezdetekor különös figyelmet kell fordítani a szülőknek a (kis)iskolások táplálkozására.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Szándéka szerint csibészes hangot üt meg új kampányában a Borsodi.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.