hirdetés
2018. május. 20., vasárnap - Bernát, Felícia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1187
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-18

Megszületett Magyarország legsokrétűbb bor-brandje.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

A márka tavaszi-nyári, labdarúgás témájú aktivitását valósítják meg.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-16

A Magyar Cukrász Iparosok Országos Ipartestülete versenyén diadalmaskodott a nyalánkság.

#4
Élelmiszer Online
2018-05-14

A Szentkirályi alapítója volt az ötletgazda.

#5
Élelmiszer Online
2018-05-11

Rendezvényügynökségi tendert írtak ki a 20. születésnapi eseményre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-11

A kényelmi termékeknél is tarol az influencer marketing.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-08

Újabb raktárkapacitás lesz elérhető a közép-európai régió legnagyobb logisztikai központjában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

A játékot kommunikációs kampány is támogatja.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Májusban a Rosalia borfesztivál számos családi programmal várja a látogatókat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.