hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1121
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az ételhordók nemzete vagyunk.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-16

Nomen est omen: Kasszás Erzsi 12% forgalomnövekedést hozott a CBA kasszájába.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-15

Az „Ön választ, mi segítünk” programra ezúttal is több száz civil szervezet pályázott.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A kampányban a drámapedagógia eszközeit hozták össze a közösségi médiás kommunikációval.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

Interakív, élményalapú állásbörzén próbálja magához csalogatni a munkakeresőket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A Mitiszol rendezvény célja az organikus borok népszerűsítése és a innovatív termékek bemutatása.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A társaság örömest csatlakozna a kormány hazai élelmiszereket népszerűsítő akcióprogramjához.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Palkó András és Eszéki Zoltán is a vállalaton belülről érkezett.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Kiemelkedően teljesítettek Kelet-Európa legtehetségesebb feltörekvő mesterszakácsai a versenyen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-20

Kiadványban örökítették meg az eddigi 33 verseny HUNGAROPACK díjazott pályázóit, nevezéseit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.