hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1267
#1
Élelmiszer Online
2019-02-07

Nagy Lépéssel a fenntartható közösségekért.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

A hozzáadott cukor nélküli termékvonalukat erősítik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-06

Idén ötödször indul Az Év Boltja verseny. A pályázatokat 2019. február 22-ig, 18 óráig várjuk.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-01

Dekorációs ötletek a hideg évszak hátralevő napjaira a Praktikertől.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Tenderen választott ki négy ügynökséget a sörgyár. Ebből kettő új partner.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-01

Az ALDI is csatlakozik a munka és a család egyensúlyát elősegítő kezdeményezéshez.

#7
Élelmiszer Online
2019-01-24

Coca-Cola x Highlights of Hungary: együtt keresik a legizgalmasabb fenntartható közösséget.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

Harmadszor tartották meg a közönségszavazást, amelyen két kategóriában hirdettek győztest.

#9
Élelmiszer Online
2019-01-22

Bátran álltak bele egy fontos témába, de lehet, hogy közben elidegenítik a célközönségüket.

#10
Élelmiszer Online
2019-01-22

A Schoeller Allibert műanyag tároló dobozokra épülő logisztikai megoldásai messze túlmutatnak a széles termékkör értékesítésén.(X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.