hirdetés
2018. január. 22., hétfő - Vince, Artúr.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1144
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Az utóbbi években a környezettudatos gondolkodásmód meghatározóvá vált az üzletlánc működésében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Dolgozókon és influencereken keresztül.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-16

TOP 10 játékkategória bevétel alapján a REGIO JÁTÉK-tól.

#4
Élelmiszer Online
2018-01-15

Vagy Pamelát? A színész kávémárkát reklámoz. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Geszti Péter kreativitása áll a háttérben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A trükkös facebookos reklámozással szemben fogalmazott meg fenntartásokat a hatóság.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

A máskülönben csak Szilveszter estéjén érvényes korlátozást huncutul kerülték meg a módszer ötletgazdái.

#8
Élelmiszer Online
2018-01-02

„Kezdő lendület” című sorozatunk első szereplője  Pinczés Marianna, a Grapoila tulajdonos-ügyvezetője.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Két, gyerekeket segítő szervezetet támogat az üzemeltető cég által fizetett fájdalomdíjból.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-15

„Ismerjük meg egymást egy sör mellett” mottóval tartott rendhagyó állásbörzét a Dreher Sörgyárak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.