hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 882
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Éves szinten.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Több mint egy évtized után változik a Dreher Classic receptje, megjelenése és neve.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-29

Rohamosan terjed a cirok élelmezéscélú felhasználása.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A NAK a vizsgálati eredmények becsű módszer szerint értékelt listáját ajánlati fajtalistaként kezeli.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A vöröshagymáé például a tizenegyedik hónapban éves szinten 69 százalékkal lett magasabb.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

A mutató éves átlaga 2018-ban 3,5 százalékkal volt alacsonyabb a 2017-es szintnél.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

Összefoglaló.

#8
Élelmiszer Online
2019-01-08

A gulyásleves a kanyarban sincs - állapítja meg a falatozz.hu ételrendelő portál újévi leves körképe.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-01-02

Harminchárom kukorica hibrid vett részt a GOSZ-VSZT-NAK fajtakísérletében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

41 százalékot zuhant az alma termelői ára októberben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.