hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 873
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

41 százalékot zuhant az alma termelői ára októberben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Akár a 2600 milliárd forintot is meghaladhatja a kibocsátás.

#3
Élelmiszer Online
2018-12-10

FAO: tovább mérséklődtek az élelmiszerárak novemberben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

Főleg a tevékenységei folyamán keletkezett élelmiszer-hulladék csökkentését célozza a lépéssel.

#5
Élelmiszer Online
2018-11-28

A maglódi ételudvaron bevezetett környezetbarát eszközök 100%-ban növényi alapanyagból, kukoricarostból készülnek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-26

A mezőgazdaság várhatóan idén is jelentősen hozzájárul a hazai gazdaság egészének növekedéséhez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A kifogásolt termékből Magyarországra is szállítottak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

Hazánk és az afrikai ország között kiválóak a mezőgazdasági kapcsolatok.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

A zsenialitás irigylésre méltó tulajdonság.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

Az alacsony vízállás miatt gyakorlatilag leállt a folyami szállítmányozás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.