hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 710
#1
Élelmiszer Online
2017-07-28

Az ENSZ adatai azt mutatják: az emberi tevékenység okozta klímaváltozásért a mezőgazdaság is felelős.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

A búzatermelők elégedettek a termés minőségével és a mennyiségével is.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-21

A gabonatermelés 2 millió tonnára esett, megnehezítve a lakosság nagy részének élelmezését.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-13

A hazánkban előállított csemegekukorica-termékek közel 95 százaléka exportra kerül.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A miniszter szerint e területen rendkívül magas érdeklődés mutatkozik a magyar technológiák iránt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Lassuló keresletet valószínűsít az OECD és a FAO.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-06

A búza és a hús – ezek drágítják a globális élelmiszerkosarat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-28

Az expón a magyar snackipar jeles képviselői megismerkedhettek a szektort meghatározó, új technológiákkal.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

Bemutatta új szántóföldi hibridjeit és hatékonynövényvédelmi megoldásait a Syngenta.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

Világszerte mintegy 37 ország csak külső segítséggel tudja megoldani lakosainak élelmezését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.