hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 138
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

A kuponok vásárlásáról készített kutatást a Bónusz Brigád és a GKI Digital.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Több mint 66 millió forint adomány gyűlt össze a szeretet.éhség nevű program keretében.

#3
Élelmiszer Online
2018-12-18

Az új év, új élet, új szakma mottó jegyében sokan vágnak bele egy képzésbe az esztendő elején.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Az áruházlánc partnerként idén is részt vesz az Ökumenikus Segélyszervezet jótékonysági akciójában.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Egyértelműbb ÁFA szabályokra hívja fel a figyelmet a Deloitte az utalványokkal kapcsolatban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A Tesco ismét támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet adománygyűjtő kampányát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

Az offline megoldásoktól egyre jobban eltávolodnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A 2016/17-es gazdasági évben a magyarországi piacon összesen 302 millió eurós forgalmat ért el a drogéria.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.