hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 60
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

A kormány igyekszik piaci versenyelőnyt teremteni a helyi élelmiszerek számára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

A bajai lángossütő lett az első a Vénusz Lángos Voks 2018. - versenyén. 

#3
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új magyar kaja-őrület indult világhódító útjára! (x)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-01

A NAV a Balatonnál tartott razziát. A cégek nem adnak számlát, feketén foglalkoztatnak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-12

Balaton Open: izgalmas, újszerű, formabontó párlatversenyt szervez egy maroknyi csapat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

Izgalmasan alakult az idei Lángos Voks verseny véghajrája.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Nyár végéig lehet nevezni a lángosozókat a Vénusz pályázatára.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-31

A tejzsír és a tejszín árát is drágítja az őrületes tempóban növekvő kereslet. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-28

A magyar tenger körül fellelhető vendéglátóhelyek krémjét mutatja be a kiadvány.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

Idén is ezrek dolgoznak a lakosság biztonságáért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.