hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Elindította libalakoma kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-11

November 11-én ez a háziszárnyas a kulináris élet főszereplője.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2009-11-18
A magyar borászok azt szeretnék, hogy a november 11-e váljon az újborbontás napjává Magyarországon. A november elejétől kóstolható újboroktól idén sokat várnak.  
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.