hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 295
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

Ötödik alkalommal adták át a Randstad Awardot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

A cég sajátmárkás termékeinek csomagolása idővel egyre környezetbarátabbá válik. (Frissített)

#5
Élelmiszer Online
2018-03-07

A vállalat 9,7 millió eurós exportjával a magyar borkivitel 10 százalékkát adja.

#6
Élelmiszer Online
2018-03-05

10-ből 7 válaszadó szívesebben költ több pénzt ott, ahol figyelmet fordítanak az élelmiszerpazarlás csökkentésére.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-05

6-7 százalékos bevételnövekedést várnak az idén az áruházláncok. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-26

Lidl, Aldi és Tesco a globális élbolyban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

A NÉBIH Borászati és Alkoholos Italok Igazgatósága lendült akcióba legutóbb.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

Hétfőtől 12-17 százalékkal csökkenti tartósan a tojás fogyasztói árát a Lidl Magyarország.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.