hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 283
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Persze a megszabott határidőn belül a boltok bármikor abbahagyhatják a kereskedést.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-07

2010 elejéhez képest már közel 17 ezres a csökkent a kiskereskedelmi üzletek száma.

#3
Élelmiszer Online
2017-11-22

Kreatív, szemléletformáló rajzversenyért kapta a hazai társadalmi felelősségvállalás díját egy független labor.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Három kategóriában is elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség díját.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A kötetben a gasztronómia hírneves szakemberei kínálnak kóstolót a vásárlók számára a főzőtudományukból.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-11-08

 Az idei utolsó LIDL Beszállítói Akadémia a Magyar Hús Ízei Napja a húsok termékkörére fókuszált. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07
#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A lakosság ünnepi asztalra szánt kiadásai akár a 200 milliárd forintot is megkörnyékezhetik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Lehet, hogy a szolgáltatástól eddig tartózkodó szereplők is hamarosan piacra lépnek.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.