hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 307
#1
Élelmiszer Online >> karrier
2018-10-05

Október 1-től Florian Jens Naegele a Penny Market Magyarország Kft. új ügyvezető igazgatója - közölte a cég.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

11 kategóriában, és számos alkategóriában adta át az Élelmiszer magazin a mentes termékek díjait.

#3
Élelmiszer Online
2018-07-27

Ma már 172 üzlettel rendelkezik az áruházlánc.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A módszer cukortartalmuk alapján rangsorolja a paradicsomokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-04

2019 végéig megszűntetik az áruházakban kapható egyszer használatos műanyag termékek forgalmazását.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

A különböző utóvizsgálatok ellentétes eredményei miatt döntött a lépés mellett a termék gyártója.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Most érdemes tojást venni a Lidlben: 20 százalékkal lett olcsóbb a tojás.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

A tesztben vizsgált 22 földieper közül 19-ben a laborvizsgálat kimutatott növényvédőszer-maradványokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2018-05-30

A Lidl beszerző munkatársai ezúttal a bio és a mentes piacon aktív gyártókkal találkoztak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Akadályokkal, de folytatódik a konjunktúra az élelmiszer-kiskereskedelemben. Előrejelzés és árbevétel-listák.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.