hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 538
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A Tescót el kezdte nyugtalanítani a zavartalan nagy-britanniai előretörésük.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-31

Fenntarthatatlanná vált az áfacsökkentés után ígért 17-22 százalékos árleszállítás.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-21

Szigorodott a plázatörvény, már a felújításhoz is szakhatósági engedély kell - írja a Világgazdaság.

#4
Élelmiszer Online
2018-08-10

A Synetiq júniusban is megvizsgálta a hazai reklámvideókat saját módszertanával.

#5
Élelmiszer Online
2018-07-27

Ma már 172 üzlettel rendelkezik az áruházlánc.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

A magyar vállalkozások teljesítményét értékelte a pénzügyi és az innovációs tárca vezetője Tusványoson.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A módszer cukortartalmuk alapján rangsorolja a paradicsomokat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Összesen tizenhárom gyümölcs- vagy gyümölcsös jégkrémet tesztelt a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-04

2019 végéig megszűntetik az áruházakban kapható egyszer használatos műanyag termékek forgalmazását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

Újabb szabállyal nehezítené a multik terjeszkedését a kormány a kiskereskedelemben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.