hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 554
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

Lidl, Spar, Gyermelyi a dobogón.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-14

Exkluzív interjú Garamvölgyi Glóriával, a Waberer’s-Szemerey Logisztikai Kft. kereskedelmi igazgatójával.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

2018 utolsó hat hetében csak úgy kapkodtak a Deluxe termékek után.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

A KPMG Magyarországon is elkészítette kutatását, amely 8 iparág összesen 140 cégét vizsgálta.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Jelentős változásokat hoz a bértáblán a cafeteriarendszer módosítása.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

Eltűnhet a Traubi.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-03

A cég ismét példát kíván mutatni a társadalmi felelősségvállalás terén.

#10
Élelmiszer Online
2018-11-15

A Lidl belső vizsgálata szalmonellát talált az egyik fűszerkeverékben, ezért visszahívják a terméket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.