hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 480
#1
Élelmiszer Online
2017-07-25

Szupermarketek országa Ausztria; a Billa 35 százalékos piaci részesedésével és a Spar 31 százalékkal elvitte tavaly az ottani élelmiszer-kiskereskedelem forgalmának kétharmadát. Őket az Aldi Hofer néven működő diszkontja követi 21 százalékkal, míg a Lidl 4 százaléknál tart.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-25

A fogyasztók nyernek a dinnyeháborún.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-22

„Én pék vagyok” – mondja magáról Ludwig Klára, a JÓkenyér ügyvezető-tulajdonosa.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-19

Amik érdekesek, meglepőek, vagy egyszerűen csak jók voltak.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-18

„Prémium- és innovatív termékek határozzák meg a kereskedelmi márkás termékek növekedését a következő években” – közli honlapján a Saját Márkás Termékek Szövetsége (PLMA) az általa Amszterdamban rendezett vásár fő üzeneteként.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-12

Már csak három áruházláncban, az Auchanban, a CBA-ban és a SPAR-ban áll a dinnye promóciós program mellé a Kamara.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-07

2017. július 9-én vasárnap rendezik meg az eseményt.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-06

Fogyasztásösztönző kampány indult a kiváló minőségű hazai dinnye fogyasztása érdekében.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-29

Az  új időpont: július 8.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-28

Szakértők szerint kiváló minőségű termés várható.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.