hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 266
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-04

6 ezer munkavállaló hiányzik a sütőipari ágazatból.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Összesen 539 nevezés érkezett Soprontól Tokajig, az ország borvidékeiről a XVII. Országos Syngenta Borversenyre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-09

Az OGYÉI a diétás közétkeztetők idei legjobbjait szintén megpróbálja felkutatni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-09

Az árak is biztatóan alakulnak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-06

Az ALDI hét sajátmárkás terméke, illetve termékcsaládja nyerte el az idei Az Év Terméke Díjat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-27

Intelligens bevásárlókosár, automazizált árazó rendszer is szerepel a K&H támogattottjai között.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

Pékszövetség: az extra költséget a pékek be fogják építeni az áraikba.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-06

Az átadási ár vélhetően 10%-al fog növekedni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A 2017-es aratás óta jelentős költségnövekedéssel szembesültek a malmok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Decemberben 2,1 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál. (Frissített)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.