hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 275
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

A kevesebb termés miatt emelkedik a liszt és a kenyér ára is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Ilyen mértékű drágulás még a lakosságnak se jelente túl nagy terhet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Az elmúlt egy évben a járműüzemanyagok, valamint a dohányáruk ára nőtt jelentős mértékben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-25

Kétszámjegyű áremelést vár az ágazat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Az ötödik hónapban éves szinten rendkívül nagyot drágult a tojás.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2018-05-30

A Lidl beszerző munkatársai ezúttal a bio és a mentes piacon aktív gyártókkal találkoztak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-17

Több tízezer magyarországi gluténérzékeny életét teszi könnyebbé a LÉOE és a SPAR kezdeményezése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-09

Árváltozás és pszichológia.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-04

6 ezer munkavállaló hiányzik a sütőipari ágazatból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.