hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 627
#1
Élelmiszer Online
2019-02-14

Nébih: mérsékelten csökkent az élelmiszer-eredetű megbetegedések száma Európában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Éves szinten az élelmiszerek 4,2 százalékkal drágultak az első hónapban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A malmok nagyjából 6 százalékkal emelhetik az átadási árat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-04

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-29

Rohamosan terjed a cirok élelmezéscélú felhasználása.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#7
Élelmiszer Online
2019-01-16

A lisztkukac-burger és selyemhernyó-snack már a "spájzban" vannak.

#8
Élelmiszer Online
2019-01-16

Immár három országos élelmiszerlánc forgalmazza a magyar gluténmentes sört.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

A „savóvodka” után itt az okaraliszt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Több mint 284 tonna élelmiszer gyűlt össze az Adni Öröm! jótékonysági akcióban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.