hirdetés
2018. február. 18., vasárnap - Bernadett.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 556
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Glutént találtak a gluténmentesnek feltüntetett termékben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

A Gyermelyiről kevesen tudják, hogy a malmászat, tésztagyártás mellett pékséget is üzemeltet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

Pékszövetség: az extra költséget a pékek be fogják építeni az áraikba.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-09

Egyre több bizonyíték van arra, hogy bizonyos ráktípusok rabjai étrendünk bizonyos összetevőinek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-09

Újra „felfedeztek” egy haszonnövényt Magyarországon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-06

Az átadási ár vélhetően 10%-al fog növekedni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A 2017-es aratás óta jelentős költségnövekedéssel szembesültek a malmok.

#8
Élelmiszer Online
2018-01-22

Az egészséges táplálkozás része: cukros, lisztes, zsíros ételek helyett sovány hús és zöldség. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Decemberben 2,1 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál. (Frissített)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Fogyasztásukkal nem zárható ki a Listeria monocytogenes fertőzés veszélye.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.