hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 971
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

2019. január 1-től bruttó 300 000 forint fölé kúszik az értéke.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-11

Dr. Zwack, das is ein Unikum! – a régi, Habsburg császári felkiáltás napjainkban is megállja helyét.(x)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-02

Idén az Agrármarketing Centrum (AMC) összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

A modern megoldások alkalmazásával gördülékenyebbé és kiszámíthatóbbá tehető az élelmiszerellátási lánc.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A távol-keleti ország piaca felé tekintő hazai vállalkozások képviselőit várják a B2B eseményre.

#6
Élelmiszer Online
2018-11-26

Az ácsi raktár automatizálása épp olyan sikertörténet, mint maga a cég: a STILL-el egy cégcsoportba tartozó DEMATIC közel 70 évnyi tapasztalattal rendelkezik a raktárlogisztikai folyamatok automatizálása terén.(X)

#7
Élelmiszer Online
2018-11-26

„Intelligens logisztika a fenntartható fejlődésért” konferencia az innovatív logisztikáért.(X)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-23

A Black Friday ellenzői kampányszerűen megvalósítják a saját alternatív péntekjüket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-23

A logisztikai központban dolgozók jobb fizetési és munkafeltételeket követelnek.

#10
Élelmiszer Online
2018-11-15

A visegrádi országok közös fellépését szorgalmazza a hazai logisztikai szakma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.