hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 867
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

Az eddigi legnagyobb magyar tőkével megvalósuló romániai agrárberuházás alapkövét tették le Kerelőszentpálon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

A konferencia tematikája ezúttal a smart logisztika köré épült.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Három kategóriában is elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség díját.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-17

A diszkonthálózat boltjai nem nyitnak ki december 24-én, közben azért a vásárlóira is gondol.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Online beszerzéseknél érdemes figyelni a minisztérium és a fogyasztóvédelmi hatóságok tapasztalatait.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-16

A Black Friday már tavaly bevette Magyarországot, idén tovább nő a tét: 2017-ben közel 3,5 millióan számítanak rá.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Megállapodás született a két állam közötti logisztikai együttműködés fejlesztésére.

#8
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A Starschema Kft. technológiája megkönnyíti az ENSZ által begyűjtött adatözön feldolgozását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Számos kedvező tényező összjátéka eredményezett óriási ugrást a cég bevételében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.