hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 835
#1
Élelmiszer Online
2017-09-22

A feldolgozóiparhoz kapcsolódó kis- és középvállalkozások számára hatalmas fejlesztési lehetőség kínálkozik.(X)

#2
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az internetes élelmiszer-kereskedelemben nagy lehetőségek rejlenek a magyar ágazat számára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A Volvo és a Waberer's ellenőrzött tesztelése keretében gurultak fel az autópályára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Fazekas Sándor szerint fontos logisztikai központ válhat Magyarországból.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

1241 milliárd forintot tett ki a szállítás, raktározás szektor vállalkozásainak árbevétele.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-12

Kína a magyar agrárexport-termékek 10. legnagyobb piaca – ezen szándékozunk tovább javítani.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az ágazatból 6 ezer munkavállaló, közülük mintegy 3 ezer pék hiányzik. /Frissített/

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

A magyar fejlesztésű szolgáltatás felvirágoztathatja a kisebb fuvarozó cégeket. /FRISSÍTETT!/

#9
Élelmiszer Online
2017-09-01

A növekedési ütem visszatért az elmúlt egy évben leggyakrabban megfigyelt 56-57 pontos sávba.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

Fazekas Sándor szerint a tendencia részben a sikeres magyar agrárdiplomácia eredménye.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.