hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 994
#1
Élelmiszer Online
2019-02-15

A visszaküldött áruk egyre nagyobb üzleti lehetőséget jelentenek az USA-ban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Átlagosan 15 százalékkal lesznek magasabbak a fizetések.

#3
Élelmiszer Online
2019-02-14

Az Aeriu startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Lezárult a több mint 30 milliárd forint összeértékű beruházás.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A rendezvényre 17 országból 300 kiállító jelentkezett és több mint 50 ezer látogatót várnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

A logisztikai cég közel 50 millió euró megfizetését várja el egyes tehergépjármű-gyártóktól.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-05

A tavaly meghirdetett pályázat 10 kategóriájából kettőben is a COOP bizonyult a legjobbnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-01

Robert Ziegler tölti be a Waberer’s International Nyrt. vezérigazgatói posztját február 1-jétől.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-01

Az ALDI is csatlakozik a munka és a család egyensúlyát elősegítő kezdeményezéshez.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

A gyáravatón Orbán Viktor is beszédet mondott.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.