hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 894
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A KFC a múlt héten megvált a dél-afrikai központú Bidvest cégtől.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-08

Magyarország eddigi legnagyobb logisztikai központját építi a Goodman az Auchan számára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Idén összesen mintegy 90 ezer tonna élőállatot dolgozhatnak fel a létesítményben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

A cégnél nagyjából 270 ezer és 800 ezer forint között mozognak a keresetek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

Országszerte egységáron lehet megrendelni a termékeket a virtuális üzletből.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A foglalkoztatottsági index az elmúlt hónapokhoz hasonlóan az első hónapban szintén növekedésre utal.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A pénzügyőrök már megtették a feljelentést az illetékes nyomozóknál.

#9
Élelmiszer Online
2018-01-29

Hatalmas a kereslet, soha ennyi területet nem adtak bérbe.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

Idén nyáron indulnak: a "csatornák Tesláinak" is nevezett uszályokat hat méteres akkumulátorok hajtják majd.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.