hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 596
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A nemrég bemutatott különlegesség a világon elsők közt feljegyzett gyógynövényről kapta a nevét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

A Sotiva Seed Kft. saját erőből finanszírozta a beruházást.

#3
Élelmiszer Online
2018-09-10

A cégek 42 százaléka tart elképzelhetőnek cégfelvásárlást.

#4
Élelmiszer Online
2018-09-06

Egymillió forintos bírságot szabtak ki egy tonna jelöletlen terményért.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Jelöletlen zöldséget és gyümölcsöt forgalmazott a kereskedő.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

A Henkel új, haj - és testápolási termékcsaláddal rukkolt elő, mellyel a fenntarthatóságot is támogatja.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-13

A 2017-2018-as exportidőszakban Ukrajna 40,9 ezer tonna almát exportált, 3,2-szer többet, mint előtte.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

Az elemzői körkérdésben a szakemberek a megfogalmazták középtávú előrejlezéseiket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Megerősítette az afrikai sertéspestis (ASP) jelenlétét a Román Állategészségügyi Hatóság.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

A kutatás-fejlesztés alapozhatja meg a kis- és középvállalkozások jövőjét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.