hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 616
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-18

Új név, új dizájn, bennfentes tartalom.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

Állami pénzügyi segítség igényelhető az aranyszínű sárgaság elharapózásának megelőzéséhez.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-10

Összesen 8.065.154 forintnyi kiszabott bírság lett a téli szezonális mustra mérlege.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

A tavalyi ünnepi időszakban a csokoládés-trüffeles változat fogyott leginkább a cég hazai üzleteiben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

Tovább bővül a szépség- és testápolók piaca, mivel „jól kinézni” egyre fontosabb lesz. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Megkezdte immár hagyománnyá vált szezonális akcióját a Nébih.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-02

Idén az Agrármarketing Centrum (AMC) összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A KAP-ra különösen nagy figyelmet fordítottak az Agrárszektor Konferencia első napján.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

A visszafogott hangulat egyértelműen a gazdasági környezet megítélésére vonatkozik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A karácsonyi időszakban akár negyedével is nőhet az átlagos vásárlói kosár.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.