hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1445
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

A növekedés szinte egész évben, hónapról hónapra tapasztalható volt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-15

2019 élelmiszeripari és fogyasztói trendjei - harmadik rész.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Folytatódik a kereskedelem gyors és radikális változása. 2019 trendjei - második rész. 

#4
Élelmiszer Online >> karrier
2019-01-08

Brian Ayling Stéphanie Le Béchec-et váltja a Mars közép-európai igazgatói pozíciójában.

#5
Élelmiszer Online
2019-01-02

Adott egy izgalmas új termék, de még nem jött el a várva várt áttörés? Hiányzik a kezdő lökés, amelynek segítségével az innovatív termékről beszél mindenki? A dm termékpályázata segít!

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

A decemberi forgalom 12 százalékot hoz a 170 milliárdos édességpiacnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

Pürésítő és aprító képességük, kezelhetőségük és strapabíróságuk egyaránt górcső alá került.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

Tovább bővül a szépség- és testápolók piaca, mivel „jól kinézni” egyre fontosabb lesz. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

„Olyan, mint egy kiéheztetett ember, aki most annyit eszik, amennyit csak bír” - interjú Töröcsik Máriával.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Az utolsó hónapban a kiskereskedelmi forgalom rekord növekedésére számít az OKSZ.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.