hirdetés
2017. november. 17., péntek - Hortenzia, Gergő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 77
#1
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-14

Az Aldi, a Tesco, a Lidl és az Auchan a top 25 között.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-06

A retail volt a leggyorsabban növekvő kategória, amelynek összértéke 14%-kal emelkedett.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-06

110 napos promóciós kampányt indított a 110 éves ásványvíz.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-02

Interjú az online hatásairól az FMCG TOP 2017 sztárelőadójával, Anthony Pralle-vel, a BCG stratégiai tanácsadójával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-05-02

A teljes TOP50 Innovátor különkiadványunk az oldalunk fejlécében megtalálható "TOP50 Innovátor" címke alatt megtalálható.

 

#7
Élelmiszer Online
2017-03-28

A középpontban az Edző, aki egy rapvideóban is megjelenik egy aranyozott sípfuxszal.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-04

Melyik 25 Magyarországon aktív márka eltűnése után maradna itthon a legnagyobb űr? A Kreatív háromrészes márkalistájának első része.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-29

A három idősíkon játszódó történetben az apa-fiú kapcsolatot akarták kiemelni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-17

A Millward Brown 11. alkalommal gyűjtötte össze a világ 100 legtehetősebb vállalatát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.