hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 19
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-16

50%-os értéknövekedést ért el az eredetileg online könyvkereskedő cég.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-14

Az Aldi, a Tesco, a Lidl és az Auchan a top 25 között.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-06

A retail volt a leggyorsabban növekvő kategória, amelynek összértéke 14%-kal emelkedett.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-05-02

A teljes TOP50 Innovátor különkiadványunk az oldalunk fejlécében megtalálható "TOP50 Innovátor" címke alatt megtalálható.

 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-11

A drogérialánc internetes áruháza is megújult.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-05-21

A válság végére utal, hogy a top 100 márka értéke 12%-kal nőtt 2013-hoz képest. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2013-05-21

185 milliárd dollárt ér a világ legértékesebb márkája, az Apple.  Kérdés, hogy meddig marad ez így, hiszen a legközelebbi versenytárs, a Samsung 2012 óta 51%-kal növelte márkaértékét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-10-26

A GfK a márkák és fogyasztók menedzsmentjével foglalkozó kutatásoknak új, kvantitatív megközelítését fejlesztette ki.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-06-15

Az Élelmiszer szaklap 13. alkalommal rendezte meg a food és non-food ágazat szereplőit  megszólító Szakma Napja rendezvényét, amelynek idén a "Sikerre hangolunk" címet adta - nem véletlenül. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2011-05-05

A legjobb reputációval rendelkező hazai telekommunikációs cég a Vodafone, az elektronika területén a komáromi Nokia, az egészséggazdaság szektorban a Béres, a bankok és biztosítók között a CIB megítélése a legjobb.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.