hirdetés
2017. november. 17., péntek - Hortenzia, Gergő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Élelmiszer Online
2017-06-14

Az Aldi, a Tesco, a Lidl és az Auchan a top 25 között.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-06

A retail volt a leggyorsabban növekvő kategória, amelynek összértéke 14%-kal emelkedett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-05-02

A teljes TOP50 Innovátor különkiadványunk az oldalunk fejlécében megtalálható "TOP50 Innovátor" címke alatt megtalálható.

 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-11

A drogérialánc internetes áruháza is megújult.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-05-21

A válság végére utal, hogy a top 100 márka értéke 12%-kal nőtt 2013-hoz képest. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2013-05-21

185 milliárd dollárt ér a világ legértékesebb márkája, az Apple.  Kérdés, hogy meddig marad ez így, hiszen a legközelebbi versenytárs, a Samsung 2012 óta 51%-kal növelte márkaértékét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-10-26

A GfK a márkák és fogyasztók menedzsmentjével foglalkozó kutatásoknak új, kvantitatív megközelítését fejlesztette ki.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-06-15

Az Élelmiszer szaklap 13. alkalommal rendezte meg a food és non-food ágazat szereplőit  megszólító Szakma Napja rendezvényét, amelynek idén a "Sikerre hangolunk" címet adta - nem véletlenül. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2011-05-05

A legjobb reputációval rendelkező hazai telekommunikációs cég a Vodafone, az elektronika területén a komáromi Nokia, az egészséggazdaság szektorban a Béres, a bankok és biztosítók között a CIB megítélése a legjobb.

#10
Élelmiszer XVIII. évf. 10. szám
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2010-11-03

Hipermarketben költi el a legtöbb pénzt élelmiszerre, háztartási vegyi árura és kozmetikumra a magyar fogyasztók 38 százaléka.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.