hirdetés
2018. január. 21., vasárnap - Ágnes.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4203
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-18

Péntektől kapható az új, rubinvörös csokoládé Japánban – Valentin napra kifejezetten ajánlják.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-18

Kényelmi és kényeztető termékek az értékben legjobban bővülő top 5 élelmiszer- és vegyiárukategóriában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Dolgozókon és influencereken keresztül.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Az Artesian technológia új fejezetet nyit a vál-lalat portfoliójában.

#5
Élelmiszer Online
2018-01-15

Vagy Pamelát? A színész kávémárkát reklámoz. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-12

Az érintett Szentkirályi ásványvizet február 28-ig, az aro füstölt lazacot pedig január 31-ig vihetik vissza a vásárlók.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A vállalat piaci részaránya évről évre rendületlenül nő.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-09

Mit tehetnek a márkák: hogyan kényeztethetők a vásárlók, hogyan szolgálható meg a vásárlók bizalma?

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Összesen 517 tonna tartós élelmet adományoztak a rászorulóknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Az elemzőket is meglepte a bővülés mértéke.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.