hirdetés
2017. november. 17., péntek - Hortenzia, Gergő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4149
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A pattogatottkukorica-szemek és a bevonatuk  ízének kombinációja teszi különlegessé a terméket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Dubaiban egy nívós nemzetközi díjjal el is ismerték a cég ez irányú törekvéseit.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az ételhordók nemzete vagyunk.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A fogyasztók a cukor valódi egészségügyi hatásait illetően meglehetősen alulinformáltak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

A fórumsorozaton a megyei jogú városok egy-egy általános- és középiskolájának diákjai hallhatnak előadásokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-16

Nomen est omen: Kasszás Erzsi 12% forgalomnövekedést hozott a CBA kasszájába.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Jelenleg országszerte már így is 47 egységet működtet a társaság.

#8
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Hivatalosan is átadták a németországi Green Brands díjait.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A Modern Gyárak Éjszakáján az érdeklődők betekintést nyerhetnek az ország legkorszerűbb termelőegységeibe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.