hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4338
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-20

Az étlapok titkai és a fogyasztói választások mechanizmusai.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-20

Megnézzük, hogy a megvásárolni kívánt márka, hogy viszonyul a fenntarthatósághoz.  

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-19

Az alkoholmentes üdítőitalok forgalma a tavalyi év során meghaladta a 24 milliárd forintot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-19

A Chio a napokban kezdte forgalmazni üstben sült termékeit, Chio Chips Kettle Cooked néven. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-18

Idén ismét a legkiválóbb hazai márkákat elismerő díjat vehetett át az üzletlánc.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

A bormárka új márkanevet is kap.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-18

Az 50 éves évfordulóra a márka országos promóciót hirdetett. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Teljeskörűen kívánják lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Egy szereplő hat alteregója jelenik meg a filmben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Országszerte 3500 iskolás kóstolt helyi termékeket és ismerkedett az egészséges táplálkozás alapjaival.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.