hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 184
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Többek között a mézhamisítókkal szembeni szigorú hatósági fellépés fontosságát emeli ki a dokumentum.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-24

A dokumentum jóváhagyása akár megváltó jelentőségű is lehet az EU méhészei számára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A Kistapolcsányi Erdészet és a Vértesi Erdő Zrt. 340 milliós uniós támogatásból közös programot valósít meg.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

Méhészeti szempontból az enyhe időjárásnak rossz és jó oldala is van.

#5
Élelmiszer Online
2018-01-15

Nehéz különbséget tenni az eredeti és a hamisított méz között: a hamisítók évről évre egyre ügyesebbek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-10

Évente 340 ezer euróval nagyobb keretösszeg, vagyis 5 millió 35 ezer euró áll a magyar méhészek rendelkezésére.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

A gyantaszűrős eljárással tisztított termékek forgalmazását például teljesen ellehetetlenítenék.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Öt szakmában szervezett gyakorlatorientált mestervizsgát, amelyet 48 szakember tett le.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A 10. Gyulai Méz- és Mézeskalács Fesztiválon szombaton hirdették ki az eredményeket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Az összeg 15 százalékkal haladja meg az előző támogatási ciklus forrásait.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.