hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 163
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Az élelmiszergyártás 76 százaléka függ a méhek beporzásától.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-07

A mézhamisítás elleni küzdelem fontosságára is szeretnék felhívni a figyelmet a hétvégén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Számos hátránnyal rendelkeznek a Távol-Keletről beáramló készítmények.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

Az élelmiszerek iránti, ugrásszerűen növekvő keresletet képtelen lesz kielégíteni az egyre silányabb kínálat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

A legtöbbjük óriási lehetőségként tekint az ország legnagyobb agrár- és élelmiszergazdasági seregszemléjére.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

Pedig a hazai méztermés idén felettébb megnyugtató képet mutat. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

Jelölő szervezetként a MAGOSZ-t és a MOSZ-t vette nyilvántartásba a testület.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-25

A mézvásárt és méhésztalálkozót augusztus első hétvégéjén rendezik meg Jászberényben.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-17

Akadt olyan gazda, aki méheinek 70 százalékát elveszítette.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-05

Együttműködési megállapodást kötöttek az agrárszervezetek a novemberi kamarai választásokra

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.