hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 198
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

A NAK szerint a hazai élelmiszeripar is veszíteni fog a szabadkereskedelmi megállapodással.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-16

A világ akácmézének 80 százalékát hazánk termeli, de ez olyan lehetőség, amit nem használunk ki.

#3
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-27

A szervezet fogyasztásösztönző akcióiban mindamellett az egészséges táplálkozás is központi szerepet kap.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-14

Még az országos átlagnál is több méh pusztul el Tolna megyében, főként Dombóvár környékén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Hét év alatt 30 dekagrammról csaknem 80 dekagrammra emelkedett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

A szervezők a korábbi tapasztalatok alapján 6-7 ezer embert várnak a jászberényi eseményre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-13

A jelenség megmagyarázhatatlan, a méhelhullás nem a klasszikus tünetegyüttest mutatja.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

12 milliárd forinttal. Az uniós kiegészítéssel működő támogatások megnégyszereződnek. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-11

A magyar agrárminiszter szerint a hazai termelők jelentős bevételtől esnek el a csomagolás hiánya miatt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.