hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 203
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

Az üzenete 1000 feletti oktatási és nevelési intézményben több mint 160 ezer gyermekhez jutott el.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

Hét hivatás jeles képviselői tettek tanúbizonyságot szakértelmükről.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

Tatán folytatódott a „Legyen minden nap, mézes nap!” kampány.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Az agrárminiszter is felszólalt a Magyar Professzionális Méhészek Egyesületének kétnapos kongresszusán.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A promóció során számos felületen népszerűsítik az egészségvédő hatásáról is ismert élelmiszert.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

A NAK szerint a hazai élelmiszeripar is veszíteni fog a szabadkereskedelmi megállapodással.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-16

A világ akácmézének 80 százalékát hazánk termeli, de ez olyan lehetőség, amit nem használunk ki.

#8
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-27

A szervezet fogyasztásösztönző akcióiban mindamellett az egészséges táplálkozás is központi szerepet kap.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-14

Még az országos átlagnál is több méh pusztul el Tolna megyében, főként Dombóvár környékén.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.