hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 172
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Az unió magyar kezdeményezésre hozza terítékre a témát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A kezdeményezés célja a méhek és az egészséges életmód népszerűsítése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-31

Magyar kezdeményezésre az Európai Parlament szakbizottságai megvitatják a méhészeti ágazat dilemmáit.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Ehhez persze mindenekelőtt be kell nyújtaniuk rá az igényüket a Magyar Államkincstárnál.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-13

Az ország mézfogyasztása kevés, egy kilogramm alatt van, ezért a többletet külföldön kell értékesíteni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

A gyantaszűrés képtelen minden szermaradványtól megtisztítani a folyékony aranyat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A főváros méhlegelőit jelölő térkép is feltűnik az első hazai városi méhészeti projekt kiadványában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Az unión belüli mézkereskedelemben Magyarországnak 40 százalékos részesedése van.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

Idén az elmúlt 10 év egyik legnagyobb termelési terve teljesülhet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Az élelmiszergyártás 76 százaléka függ a méhek beporzásától.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.