hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 153
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A Kistapolcsányi Erdészet és a Vértesi Erdő Zrt. 340 milliós uniós támogatásból közös programot valósít meg.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

Méhészeti szempontból az enyhe időjárásnak rossz és jó oldala is van.

#3
Élelmiszer Online
2018-01-15

Nehéz különbséget tenni az eredeti és a hamisított méz között: a hamisítók évről évre egyre ügyesebbek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-10

Évente 340 ezer euróval nagyobb keretösszeg, vagyis 5 millió 35 ezer euró áll a magyar méhészek rendelkezésére.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

A gyantaszűrős eljárással tisztított termékek forgalmazását például teljesen ellehetetlenítenék.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A 10. Gyulai Méz- és Mézeskalács Fesztiválon szombaton hirdették ki az eredményeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Az összeg 15 százalékkal haladja meg az előző támogatási ciklus forrásait.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

A téli méhpusztulás ellenére eredményes évet zárhatnak a méhészek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-24

A mézfogyasztás további növelése a cél: emelkedett, de elmarad a hazai mézfogyasztás az uniós átlagtól.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Az unió magyar kezdeményezésre hozza terítékre a témát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.