hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 144
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

Újabb, méhek kezelését célzó szert vont ki a forgalomból a Nébih.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

A termék egyes tételeiben fipronilt azonosítottak a Nébih szakemberei.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Lehet, hogy a vegyszereknek az eddig véltnél kisebb szerepe volt a rovarok tömeges elhullásában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Bionikus poszméhekkel váltanák le a fáradékonyabb ültetvényfigyelő drónokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Új stratégiát javasol a méhek és egyéb beporzók populációi hanyatlásának megállítására egy kutatócsoport.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

Tatán folytatódott a „Legyen minden nap, mézes nap!” kampány.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-13

Tovább szigorodnak a méhgyilkosnak ítélt hatóanyagok mezőgazdasági felhasználásának szabályai.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A promóció során számos felületen népszerűsítik az egészségvédő hatásáról is ismert élelmiszert.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

A gyomirtónak kitett méhek elveszítik a hasznos bélbaktériumaik egy részét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-30

Amint az egy kísérletben kiderült, könnyen rákapnak a neonikotinoidokra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.