hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Lehet, hogy a vegyszereknek az eddig véltnél kisebb szerepe volt a rovarok tömeges elhullásában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Új stratégiát javasol a méhek és egyéb beporzók populációi hanyatlásának megállítására egy kutatócsoport.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-13

Tovább szigorodnak a méhgyilkosnak ítélt hatóanyagok mezőgazdasági felhasználásának szabályai.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Az agrárminiszter is felszólalt a Magyar Professzionális Méhészek Egyesületének kétnapos kongresszusán.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

A gyomirtónak kitett méhek elveszítik a hasznos bélbaktériumaik egy részét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-14

Még az országos átlagnál is több méh pusztul el Tolna megyében, főként Dombóvár környékén.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Hét év alatt 30 dekagrammról csaknem 80 dekagrammra emelkedett.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

A szervezők a korábbi tapasztalatok alapján 6-7 ezer embert várnak a jászberényi eseményre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-13

A jelenség megmagyarázhatatlan, a méhelhullás nem a klasszikus tünetegyüttest mutatja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

A téli méhpusztulás ellenére eredményes évet zárhatnak a méhészek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.