hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4505
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

A konfliktusok és az extrém időjárás miatt tavalyhoz képest 38 millióval többen éheznek bolygónkon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-20

Kiadványban örökítették meg az eddigi 33 verseny HUNGAROPACK díjazott pályázóit, nevezéseit.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Elődjeivel összhangban az egyik fő célja a gazdálkodók szakmai tájékoztatása lesz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

A kelet-európai állam agrárminiszterével folytatott eszmecseréjén a termékek kettős minősége is szóba került.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-19

A Visegrádi Négyek agrárkamaráinak 67., kibővített ülését rendezték meg október 19-én.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-19

A NAK a 2014-ben készült igényfelmérés után a reális területeken újra felméri a vízigényeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Csepreghy: a kormánynak a magyar vidék sokkal több egy demográfiai és gazdasági hátországnál.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Fazekas Sándor: az Alkotmánybíróság döntése értelmében törvényes a Földet a gazdáknak program.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Ehhez persze mindenekelőtt be kell nyújtaniuk rá az igényüket a Magyar Államkincstárnál.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A hazai termelés 40 százalékát a Kalocsai tartja a kezében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.