hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 72
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A piac kisebb szereplői nem igazán rúgnak labdába mellettük.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Két termékben meglehetősen magas arzéntartalmat mutattak ki a szakemberek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-29

A vállalat itthon is szervez hulladékgyűjtést a Duna mentén, a Waste Free Oceans-al közösen.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-19

Az arculat is ezáltal megújult. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Az illetékes hatóság magas kobaltkioldódást mért a kínai eredetű termékekben.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Természetesen Frankó Kapitány segítségével.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-10

A háztartási vegyi áruk szintén nem menekülhetnek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-26

A világ egyik legelismertebb sommelier-ja is méltatta az italokat.

#10
Élelmiszer Online
2017-04-26

Az Arany Ászok a Kreatívon debütáló új kampányfilmjében megostromolják a sörgyárat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.