hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 67
#1
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Természetesen Frankó Kapitány segítségével.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-10

A háztartási vegyi áruk szintén nem menekülhetnek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-26

A világ egyik legelismertebb sommelier-ja is méltatta az italokat.

#5
Élelmiszer Online
2017-04-26

Az Arany Ászok a Kreatívon debütáló új kampányfilmjében megostromolják a sörgyárat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-20

Az esemény díszvendégeként Magyarország 33 kiállító közvetítésével mutatja be ízvilágát a nagyérdeműnek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-22

Távol-keleti gasztronómia szemináriumnak adott otthont a főváros.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-18

A fenntarthatóságot szem előtt tartva a két szektor közti szorosabb koordinációt sürget az ENSZ FAO.

#9
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-04-21

A mádi Szepsy Pince 2007-es Eszenciája tekintélyes cukortartalommal büszkélkedhet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-12

A vásárlók szerint kategóriájában a német drogérialánc kínálja a legszínvonalasabb termékeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.