hirdetés
2018. augusztus. 15., szerda - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 508
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Fél év alatt, éves szinten.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Új-Zéland is betiltja a használatukat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Egy úttörő, zseniális ötlet most végleg kifektetheti a környezetszennyező kelléket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Újbóli házi hasznosítás helyett a szelektív kukát ajánlják az egészségügyi szakemberek és a gyártók is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

A tikkasztó nyári forróságban fontos, hogy tisztában legyünk a valósággal.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-07

A SPAR az újrahasznosítás terén egyedülálló számokkal büszkélkedhet: tavaly a hulladékkibocsátási mennyiség 404%-át gyűjtötte vissza.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

A kifogásolt termékből Magyarországra is szállítottak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

A nagy szupermarketláncoknak fél éve van a felszámolásukra.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

A cég magyarországi divíziója egyre több könnyebb és környezetkímélőbb palackot használ majd.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-25

Állítólag bárhol elő lehet majd állítani a szatyrot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.