hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 497
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az Egyesült Királyságban 2019 egyik meg nem nevezett napjára például már írmagjuk se marad a cég éttermeiben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

És csak 100 kalóriát tartalmaz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Folytatódik a HEINEKEN műanyagmentes poharakat népszerűsítő kampánya.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

Módosult az élelmiszerekkel rendeltetésszerűen érintkezésbe kerülő plasztikról szóló rendelet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Régi lemez, hogy a legnagyszerűbb dolgok egyben egyszerűek is, de időtálló.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Az aludobozos italok cipelésére szánt műanyag eszközök nyugdíjazása a hüllők számára is megváltást hozhat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

Az új bankjegyek sokkal tartósabbak lesznek elődjeiknél.

#8
Élelmiszer Online
2018-05-09

Szövetség jött létre a zöldebb vendéglátásért.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A HEINEKEN Hungária futótűzként terjesztené tovább „műanyagpohár mentes május” mozgalmát.

#10
Élelmiszer Online
2018-05-03

Egységes mintavételi módszer fejlesztenek az édesvízi rendszerek szennyezettségének felméréséhez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.