hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 551
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

Egy vásárló műanyagra emlékeztető idegen anyagot talált a termékben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

Az előírt határértéket nagymértékben meghaladó primer aromás aminok kioldódását mérték az eszközben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-10

Elkapkodták az ünnepek előtt a szánkókat, az újabb szállítmányok még nem érkeztek meg.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Folytatódik a kereskedelem gyors és radikális változása. 2019 trendjei - második rész. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

Január közepétől többszörhasználatos pohárban adják ki az elvitelre szánt kávét Bécsben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

Az egyszer használatosakat nagy valószínűséggel igen.

#7
Élelmiszer Online
2018-12-18

A csomagolópapírok legfeljebb egy alkalommal újrahasznosíthatók, mielőtt a kukában végzik.

#8
Élelmiszer Online
2018-12-17

A Tetra Pak 3 tippel segít csökkenteni a csomagolás mennyiségét a környezettudatos karácsony jegyében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

A legtöbb Vénusz étolaj palackja 50%-ban újrahasznosított műanyagból készül.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Gyermekeknek szóló okostelefonos játékkal zárul az Európai Friss Kalandok program első éve.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.