hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Az ABB Ability™ technológiája a műanyagszemét egyre növekvő problémájának kezelésében.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-24

Az EP támogatja a műanyaghulladék mennyiségének visszaszorítását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-26

Helyi kezdeményezésként a kereskedőket is a műanyag csomagolások elhagyására buzdítják. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-16

Jelentős szigorítást tervez 2019-től a kormány a műanyag zacskók és eszközök kiszorítása érdekében. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-04

2019 végéig megszűntetik az áruházakban kapható egyszer használatos műanyag termékek forgalmazását.

#6
Élelmiszer Online
2018-05-03

Egységes mintavételi módszer fejlesztenek az édesvízi rendszerek szennyezettségének felméréséhez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

2025-ben válhat maradéktalanná a folyamat kiteljesedése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-29

A vállalat itthon is szervez hulladékgyűjtést a Duna mentén, a Waste Free Oceans-al közösen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-12

És ez elég nagy baj a víznek és az élővilágnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-09

Mégsem adóztatják meg az egyszer használatos poharakat a szigetországban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.