hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-04

2019 végéig megszűntetik az áruházakban kapható egyszer használatos műanyag termékek forgalmazását.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Folytatódik a HEINEKEN műanyagmentes poharakat népszerűsítő kampánya.

#3
Élelmiszer Online
2018-05-09

Szövetség jött létre a zöldebb vendéglátásért.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A HEINEKEN Hungária futótűzként terjesztené tovább „műanyagpohár mentes május” mozgalmát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Portugál, kubai és vietnámi ételeket árulnak az új truck-ok.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-06

Kizárólag környezetbarát csomagolású termékek kerülhetnek a folyosók polcaira.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

A brit parlament pedig azt szeretné, ha az élelmiszerláncok öt éven belül nem használnának műanyag csomagolót.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-02

A Food Truck Rally szakmai workshopja február 24-én kezdődik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.