hirdetés
2018. április. 20., péntek - Tivadar.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 170
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Az Európai Parlament szentesítette a tagállamok között 2017 júniusában létrejött megállapodást.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

A jó idő beköszöntével lassan megszűnnek a belvizes területek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-03-28

Idén huszonhatodszor rendezték meg a Magyar Innovációs Nagydíj átadóját.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-22

A bioszén alkalmazása késleltetett módon képes a termőterület javítására.

#5
Élelmiszer Online
2018-02-15

5,1 százalékkal emelkedtek tavaly decemberben a mezőgazdasági termelői árak. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-31

Talajvizsgálati szolgáltatást nyújt tagjainak a NAK a kaposvári egyetem közreműködésével.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Az új rendszer a felhasználóknak, a gyártóknak és a hatóságoknak is kedvez.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-08

Legfontosabb gabonáink termésátlagának emelkedése a Föld jelentős gabonatermő régióiban megtorpant, vagy csökkenést mutat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A GVH nem talált bizonyítékot áregyeztetésre az ágazat szereplői között.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A tavalyi év kimagasló teljesítménye után valószínűsíthető volt a gyengülés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.