hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 164
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Az új rendszer a felhasználóknak, a gyártóknak és a hatóságoknak is kedvez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-08

Legfontosabb gabonáink termésátlagának emelkedése a Föld jelentős gabonatermő régióiban megtorpant, vagy csökkenést mutat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A GVH nem talált bizonyítékot áregyeztetésre az ágazat szereplői között.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A tavalyi év kimagasló teljesítménye után valószínűsíthető volt a gyengülés.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

Az EP új szabályozást hagyott jóvá a bioélelmiszerek elterjedése érdekében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az agrárium szerkezetében bekövetkezett változások nyomon követését szolgálja az adatgyűjtés.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A forgalmiadó-visszaélések esetében az étolaj, a kávé, a műtrágya és az élelmiszer-adalék a sláger.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

Tudnivalók az élelmiszerlánc-felügyeleti díjról.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Gluténmentes sütőipari alapkeverékeket előállító üzem kifejlesztésére 1,13 milliárd forintot fordít a GOF Hungary Kft.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

Összesen több mint 1,4 milliárd forint áfa megfizetése alól bújtak ki.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.