hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 171
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

A zöldségek viszont olcsóbbak lettek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Az Európai Parlament szentesítette a tagállamok között 2017 júniusában létrejött megállapodást.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

A jó idő beköszöntével lassan megszűnnek a belvizes területek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-03-28

Idén huszonhatodszor rendezték meg a Magyar Innovációs Nagydíj átadóját.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-22

A bioszén alkalmazása késleltetett módon képes a termőterület javítására.

#6
Élelmiszer Online
2018-02-15

5,1 százalékkal emelkedtek tavaly decemberben a mezőgazdasági termelői árak. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-31

Talajvizsgálati szolgáltatást nyújt tagjainak a NAK a kaposvári egyetem közreműködésével.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Az új rendszer a felhasználóknak, a gyártóknak és a hatóságoknak is kedvez.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-08

Legfontosabb gabonáink termésátlagának emelkedése a Föld jelentős gabonatermő régióiban megtorpant, vagy csökkenést mutat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A GVH nem talált bizonyítékot áregyeztetésre az ágazat szereplői között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.