hirdetés
2017. március. 23., csütörtök - Emőke.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1294
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

A változások a 2017. február 28-tól beadott kérelmekre visszamenőlegesen érvényesek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

Annyi biztos, hogy mostmár mind a kettő hungarikum.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-21

Folytatódik a StafétaKanál.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

A törvényileg előírt jelölések hiányában a tételek fogyaszthatósági ideje is meghatározhatatlan.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

A Julius Meinl promóciója hetven helyszínen fut március 21-én. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-16

Az intézkedéscsomag fékezheti a kereskedelem fejlődését, a vállalkozások megújulását.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-16

A hónap végéig az utolsó tendereket is kiírják.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-14

A Viber első magyar külső gasztro szolgáltatója a Nosalty.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-14

Most megcsinálják azt, amivel Don Draper 50 éve sikertelenül házalt a ketchupmárkánál.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-14

Kiemelt feladat maradt a termékbemutatók ellenőrzése is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.