hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1353
#1
Élelmiszer Online
2017-08-11

Jól képzett szakemberek nélkül nincs biztos jövő az agáriumban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

Az emberi fogyasztásra alkalmas élelmiszerek jelentős része súlyosan károsíthatja az ebek egészségét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

A beérkezett, 900 tonna „viseltes” növényi zsírból bioüzemanyagot fognak előállítani.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

Jelölő szervezetként a MAGOSZ-t és a MOSZ-t vette nyilvántartásba a testület.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

Limitált kiadású a burger és vicces a neve.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

A kamara a 2017. június 30-i kamarai tagjegyzék alapján összeállította a választási tagjegyzéket.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-31

Lenyomta az eper a barackot.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-27

Az Auchan áruházlánc több mint 2000, a tanévkezdéshez köthető termékkel készül szeptemberre.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-27

Kiugróan nőtt a magyarok vásárlóereje.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

Véget ért a Hello Wood Építész Mustra 2017,

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.