hirdetés
2017. április. 28., péntek - Valéria.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1309
#1
Élelmiszer Online
2017-04-26

Az Arany Ászok a Kreatívon debütáló új kampányfilmjében megostromolják a sörgyárat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-26

A végítélet előtt két nappal a mintákat 20%-os cukoroldatban rehidratálták a szakemberek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-20

Hazánkban már nem az olcsó munkaerő jelenti a legnagyobb vonzerőt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-19

A gyártó az ital címkéjén feltüntetett összetételt változatlanul hagyja.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-19

Az Év Boltja 2017 verseny közönségszavazása lezárult. Az Élelmiszer szaklap harmadik alkalommal meghirdetett versenyére ezúttal is rengeteg színvonalas pályázat érkezett. A szavazatok összesítése folyamatban van, az eredmény hamarosan megtekinthető lesz az Élelmiszer online-on.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-12

Jóval az ünnepek előtt kezdjük a készülődést, de sok órát is töltünk a konyhában

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-11

A videó aláfestő zenéjét az Ivan & the Parazol készítette. Itt a Borsodi új kommunikációs iránya.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-11

Az üzletlánc két ideiglenes üzlettel lesz jelen a sportesemény budapesti helyszínein.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

A vállalat idén harmadik alkalommal bizonyult legjobbnak a felmérésen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.