hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1332
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

Az erotikus segédeszközök különösen kurrensek az online üzletekben.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-27

Kisebb márkadömping volt a Gyerek Szigeten.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-26

Melyik zsiradék mire való? (Frissített!)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

Új, a szarvasmarhaféléket érintő támogatásigénylést megkönnyítő adatleválogatási lehetőséget fejlesztettek.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-22

Csütörtökön 0 órától jövő hétfőn 24 óráig érvényes.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-19

A szereplőket egy stylist segítségével szedték össze, de volt street casting is.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-19

A hazai termékek aránya 60-62%, és májustól szeptemberig 40%-a gyümölcs a hazai portékáknak.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-16

A NAK küldöttgyűlése 2017. november 3-ára tűzte ki a megyei küldöttválasztások időpontját.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-14

Az Aldi, a Tesco, a Lidl és az Auchan a top 25 között.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2017-06-07

Itt a Penny Market új reklámfilmje, visszatér benne a Vitateam.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.