hirdetés
2018. május. 22., kedd - Júlia, Rita.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1482
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-14

A lánc több üzletét is megfenyegették, már nyomoznak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-05-14

Nyolc fogyasztói típus hatékonyabb marketinghez.

#3
Élelmiszer Online
2018-05-10

Egy kutatásban a gyümölcsöknek 73, a zöldségeknek 41%-a tartalmaz növényvédő szert.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-08

Malomsoki Extra-Tej cégcsoport: 2 milliárd forintos hátrányból kovácsolódott sikertörténetté!”

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

Új szakaszba lépett a Tesco közösségtámogató programja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-07

Social Listening feat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

A Nébih új, szűrhető adatbázisa online nyújt segítséget a jelölések közötti eligazodáshoz.

#8
Élelmiszer Online
2018-05-04

Mi a helyzet az E-számokkal? A Laboratorium.hu szakmai szemmel ad választ.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Nem az alacsonyabb árak alapján dönti el egy vásárló, hogy melyik boltot választja. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Akadályokkal, de folytatódik a konjunktúra az élelmiszer-kiskereskedelemben. Előrejelzés és árbevétel-listák.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.