hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1387
#1
Élelmiszer Online
2017-10-16

Az emberek mintegy 86 százaléka nem mos elég alaposan kezet. nagyobb figyelmet igényel az élelmiszerfeldogozás is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A 110 éves cég akciójában 110 nap alatt 1,3 millió kódot sikerült összegyűjteni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-10

Október második keddje a magánvállalkozások nemzetközi ünnepe, amihez a METRO áruházi akciókkal csatlakozott.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Elkezdődött az Anuga, a világ legnagyobb élelmiszer vására –  Tudósítónk jelenti Kölnből.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

Úgy látszik, nincs szíve az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerellenőrzési Hivatalnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-05

A mutató szerint lanyhul a hazai gazdasági függetlenség állami szintű támogatása.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Elindult a vásárlói szavazás a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programján. A nyerteseket 400 000 Ft-tal segítik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-03

12 különböző márkájú pára- és szagelszívó berendezést tesztelt laboratóriumban a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

A MAGOSZ 19, a MOSZ pedig 9 megyében állított listát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.