hirdetés
2017. február. 24., péntek - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1274
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

Bár a Magyar Turisztikai Ügynökség az idén nem hirdette meg a Torkos csütörtököt, a balatoniak úgy döntöttek, a régióban megtartják az akciót.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Az Európai Bizottság mélyreható vizsgálatának eredményei hasznos információkkal szolgálnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-20

A régióban, a legtöbb országban emelkedett a fogyasztói bizalom a Nielsen kutatása szerint

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-19

Idén a kellemesen mézes, mogyorós ízvilágú, látványra is megkapó tortát választották Miskolc tortájának.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-18

500 milliárd forintnyi forrás segíti 177 ezer magyar mezőgazdasági termelő jövedelembiztonságát 2017-ben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-17

…az eltérő minőség kérdéséről.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-16

A Nyugat-Európában forgalmazott termékek finomabbak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-15

A GINOP három pályázati felhívásán 196 mikro, kis- és középvállalkozás kapott támogatást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-14

A BelVita keksz promóciós kampányát az Artificial Group készítette és fütyülnek benne.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-10

Együttműködési megállapodást írt alá a magyar agrártárca és Laosz Földművelésügyi és Erdészeti Minisztériuma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.