hirdetés
2017. december. 17., vasárnap - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1410
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A ponty mellett más fajtákra is egyre inkább vevők a vevők.

#2
Élelmiszer Online
2017-12-15

 Az 1987-ben alapított Szintézis ZRt. sikerének néhány titkáról Szabó Dávid vezérigazgató beszélt.(X)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

Pontosabban az FM védjegyet vezet be a minőségük garantálására./Frissített/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

A 2008-as csúcsot is meghaladta az optimizmus mértéke, amely a kiskereskedelemben is érezteti a hatását.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

10-ből 8 európait ér kisebb-nagyobb bosszúság a bevásárlások alatt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Fémtartalma egyik áruházban sem haladja meg az egészségügyi határértéket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Persze csak az eredeti, olasz. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-30

Fontos feladat a kkv-k külpiaci szerepvállalásának erősítése a közeljövőben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

2017. november 23-25. között rendezték meg a kamara megyei alakuló küldöttgyűléseit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

A világ borszaksajtójának egyik vezető magazinja legalább is erre a következtetésre jutott.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.